BadaniaMedia

Rekordowy maj w HGTV Home & Garden

HGTV Home & Garden wystartował w styczniu br. i z miesiąca na miesiąc bije kolejne rekordy. Stacja ma za sobą najlepszy miesiąc w historii jeżeli chodzi o wyniki oglądalności.

W komercyjnej grupie widzów (16 – 49)  –  jej udziały w rynku wyniosły 0,59%. W grupie 4+ udziały HGTV Home & Garden także utrzymują się na wysokim poziomie – 0.49%.

Wśród najchętniej oglądanych programów w maju znalazły się min.: „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Zarobić na remoncie”.

HGTV Home & Garden to kanał z portfolio Scripps Networks Interactive, który w 2017 roku wzbogacił ofertę Grupy TVN. HGTV jest najpopularniejszą stacją lifestyle’ową w USA. Polacy zobaczyli ją jako pierwsi w Europie. Oferta HGTV Home & Garden jest skierowana przede wszystkim do mieszkańców dużych miast – ludzi, którzy postrzegają dom jako bezpieczne centrum życia rodzinnego i budowania dobrych relacji, ale również źródło inspiracji, wyraz własnej indywidualności, a także miejsce pracy, zabawy oraz relaksu.

Programy poradnikowe HGTV Home & Garden sprawiają, że zaprojektowanie, budowa, kupno czy sprzedaż domu albo mieszkania nie są już dla widzów skomplikowanymi operacjami. Dzięki radom specjalistów mogą działać i wprowadzać w życie swoje pomysły wnętrzarskie oraz ogrodnicze. Kanał jest doskonałym wyborem nie tylko dla tych, którzy uwielbiają majsterkować i własnoręcznie tworzyć domowe ozdoby, ale także dla tych, którzy cenią sobie dobrą rozrywkę.

Ten kanał nie stawia na prezenterów czytających z prompterów. Wszyscy prowadzący HGTV są prawdziwymi pasjonatami i fachowcami, którzy dzielą się swoją wiedzą i inspirują widzów do zmian w ich najbliższym otoczeniu. W Polsce kanał HGTV Home & Garden jest dostępny w ofercie Orange, Cyfrowego Polsatu, nc+, Vectry, UPC, INEI, Netii oraz innych operatorów kablowych takich jak Toya czy Multimedia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *