Ringier Axel Springer Polska oficjalnie rozpoczyna współpracę z Brand Metrics
Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca, dzięki wyłącznej współpracy z firmą Brand Metrics, oferuje swoim partnerom biznesowym unikalną, jakościową analizę przeprowadzanych kampanii.
– W czasach ogromnego szumu medialnego walka o uwagę klientów staje się ważnym zadaniem każdej komunikacji marketingowej, dlatego należy szukać sprawdzonych i mierzalnych sposobów na pomiar jakości komunikacji. Dziś wiemy, że nie tylko liczba kliknięć czy wyświetleń realnie wpływa na realizację celów biznesowych naszych klientów. Dlatego w Ringier Axel Springer Polska stawiamy na głębsze i jakościowe narzędzia pomiaru skuteczności kampanii content marketingowych prowadzonych w naszych serwisach. Dostarcza nam ich właśnie badanie Brand Metrics – mówi Mariusz Wąsiński CSO w Ringier Axel Springer Polska.
Technologia Brand Metrics pozwala mierzyć wyniki uzyskiwane przez reklamy w witrynach wydawcy według czterech kluczowych wskaźników opisujących miejsce na ścieżce zakupowej: znajomość marki, rozważanie marki, preferencje marki oraz intencje zakupowe. Technologia umożliwia również porównywanie wyników kampanii na tle otoczenia konkurencyjnego zarówno w Polsce, jak i w danej kategorii na świecie.
– Mierząc kampanie na dużą skalę, Ringier Axel Springer Polska będzie w stanie zaoferować unikalne dane na temat skuteczności reklam na polskim rynku, dzięki czemu będzie mógł jeszcze lepiej doradzać klientom w osiąganiu celów kampanii – mówi Anders Lithner, CEO Brand Metrics.
– Po kilku miesiącach testów i analiz wchodzimy dziś w fazę oficjalnej współpracy, co zbiega się z kolejnym etapem wdrażania naszej strategii komunikacji opartej na trzech filarach: zasięgu, odpowiedniemu kontekstowi, do którego użytkownicy mają zaufanie oraz uwagi rozumianej jako świadome zaangażowanie w treść. Dzięki wprowadzeniu pomiarów Brand Metrics do każdej dużej kampanii content marketingowej dajemy naszym klientom kolejny dowód – bardzo mierzalny – że ich reklamy działają – dodaje Mariusz Wąsiński.
Dzięki współpracy z międzynarodową firmą badawczą Brand Metrics, Ringier Axel Springer Polska umożliwia swoim klientom zautomatyzowaną ocenę ich kampanii digitalowych. Miniankieta, która jest bezpośrednio zintegrowana z witryną wydawcy, mierzy stosunek użytkownika do reklamowanej marki. W ten sposób można rzetelnie ocenić rzeczywisty, jakościowy sukces kampanii.
Brand Metrics to międzynarodowa firma badawcza, która współpracuje z największymi wydawcami medialnymi na całym świecie. Z jej usług korzystają m.in. The Guardian, De Telegraaf, The Washington Post, Axel Springer oraz Bloomberg.