Radio

RMF Digital – kompleksowa oferta kampanii internetowych w Grupie RMF

W ramach Działu Sprzedaży Grupy RMF powstał brand RMF Digital, w ramach którego oferowana jest kompleksowa obsługa kampanii internetowych – nie tylko w serwisach własnych Grupy, ale też na portalach i stronach zewnętrznych wydawców. Oprócz tego RMF Digital oferuje m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. Komórką zarządza Adam Pachla, Head of Digital, który raportuje do Tomasza Ramzy, Dyrektora Generalnego Działu Sprzedaży Grupy RMF.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Wszystkie oferowane dotychczas przez Grupę RMF usługi internetowe znajdują się teraz w jednym miejscu i pod jednym brandem – RMF Digital, a szczegóły znajdują się na nowej stronie www.rmfdigital.pl.

      „W związku z dynamicznym rozwojem naszej oferty internetowej stworzyliśmy w ramach Grupy RMF markę RMF Digital, naszym celem jest dostarczenie kompleksowych usług digitalowych Klientom” – mówi Adam Pachla, Head of Digital.

      RMF Digital oferuje wszystkie formy reklamy internetowej: display, audio i wideo na wszystkich typach urządzeń (desktop, mobile, aplikacje). W ofercie ma nie tylko powierzchnię serwisów własnych Grupy RMF (RMF24, RMF ON, Bajeczna Polska, Twoje Zdrowie, strony internetowe stacji RMF FM, RMF MAXXX), ale też jest brokerem internetowym – pośredniczy w zakupie powierzchni reklamowych zewnętrznych portali i serwisów dzięki zakupowi w modelu programatycznym.

      Ofertę RMF Digital uzupełniają usługi SEO (pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach), content marketingu (m.in. artykuły sponsorowane i sponsoring treści) i projekty specjalne (m.in. organizowanie konkursów i realizacja podcastów komercyjnych, w tym również uzupełnione o działania radiowe w RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic).

       

       

      „RMF Digital będzie dynamicznie rozwijanym projektem Działu Sprzedaży Grupy RMF. Zamierzamy powiększać zespół, którym zarządza Adam Pachla, bo bezsprzecznie udało nam się osiągnąć na tym polu duże sukcesy” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży. „Naszym celem jest, by Grupa RMF stała się dla reklamodawców, szczególnie tych lokalnych, pierwszym partnerem w zakresie kompleksowej obsługi internetowej. Dzięki szerokiej sieci sprzedaży w 23 biurach lokalnych w całej Polsce mamy możliwość kompetentnej i kompleksowej obsługi kampanii on-line” – tłumaczy Tomasz Ramza.

      Usługi kampanii online skupione w ramach RMF Digital sprzedają wszyscy przedstawiciele handlowi Grupy RMF w całej Polsce.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *