RMF Digital przygotował jubileuszowe wideo podcasty dla marki Tchibo
W 2022 roku Tchibo obchodzi jubileusz 30. lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideo podcasty, dostępne od 3 października, wyprodukowane przez Grupę RMF w ramach oferty RMF Digital.
Częścią kampanii jubileuszowej Tchibo jest cykl podcastów wideo „Zaskakujące rozmowy z Tchibo”, w których poruszone zostały inspirujące tematy z niezwykłymi osobami. Projekt ten ma za zadanie zwiększyć świadomość klientów o ofercie niespożywczej sklepów Tchibo i serwisu Tchibo.pl z takich kategorii jak odzież, akcesoria sportowe, przybory kulinarne a nawet meble czy sprzęt elektroniczny.
W ramach serii podcastów opublikowane zostały cztery odcinki prowadzone przez prezenterkę radia RMF Classic Ulę Urzędowską. Gośćmi są wyjątkowe osoby, które w swoich kategoriach dokonały i dokonują rzeczy zaskakujących, inspirując przy tym innych:
- Patrycja Bereznowska – sportsmanka, która pobiła rekord świata w biegu 48-godzinnym, w trakcie którego pokonała ponad 403 km,
- Majsterki – czyli Barbara Sowa, Sylwia Czubkowska i Alicja Rzeczkowska, które pokazują na swoim blogu, że majsterkować może każdy, bez względu na płeć,
- Karolina Szymańska i Mariusz Zielonka – twórcy instagramowego profilu Our Little Adventures, w którym dokumentują niezwykłe podróże i wycieczki swojej 5-osobowej rodziny,
- Grzegorz Łapanowski – kucharz, dziennikarz kulinarny, założyciel Fundacji Szkoła na Widelcu, który stale zaskakuje swoimi kulinarnymi dokonaniami.
Wszystkie odcinki podcastu dostępne są od 3 października w wersji wideo na profilu radia RMF FM na YouTubie oraz w wersji audio na platformie RMFon.pl, a także we wszystkich najważniejszych platformach streamingowych. Podcasty można obejrzeć m.in. pod linkiem: https://bit.ly/3M7VX1d
„W tym roku świętujemy 30. urodziny Tchibo w Polsce. Przez ten czas przeszliśmy długą drogę, stale zmieniając się i rozwijając, by dawać naszym klientom to, co naprawdę dobre. Jesteśmy marką, która chce inspirować w życiu codziennym i zaskakiwać zróżnicowaną ofertą produktów.
Właśnie na tym skupiliśmy się w naszej jubileuszowej kampanii, m.in. zapraszając niezwykłych gości do »Zaskakujących rozmów z Tchibo«, nagranych w jednym z naszych sklepów. Wierzymy, że ich zdumiewające historie pobudzą wyobraźnię, wniosą świeżą energię do codzienności i zapewnią sposób na miłe spędzenie wolnego czasu” – mówi Gabriela Bar-Rutkowska, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności biznesu w Tchibo.
„Podcasty wideo to forma promocji zyskująca coraz większą popularność wśród marketerów. W ofercie RMF Digital jest to jeden z kluczowych produktów, do którego przywiązujemy obecnie dużą wagę i zachęcamy reklamodawców do skorzystania z tego narzędzia, które jest nie tylko bardzo prestiżowe, ale i skuteczne. Cieszymy się, że zaufało nam Tchibo i mogliśmy wspólnie zrealizować projekt »Zaskakujące rozmowy«” – mówi Adam Pachla, Head of Digital w Grupie RMF.
Cykl będzie promowany poprzez sponsoring audycji „Wstawaj Szkoda Dnia” w RMF FM przez dwa tygodnie oraz w ramach kampanii displayowych w serwisach internetowych Grupy RMF, m.in. na rmf.fm, rmfmaxx.pl, RMF24.pl i RMFon.pl.
Grupa RMF w ramach oferty RMF Digital odpowiadała za kompleksową obsługę produkcji wideo podcastów – przygotowanie scenariusza, nagranie odcinków na terenie sklepu Tchibo, montaż, dystrybucje i promocję.
RMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. W ofercie znajdują się planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie podcastów audio, akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.