RMF FM i RMF24.pl zyskują coraz większe zaufanie słuchaczy i internautów
RMF FM i RMF24.pl zyskują coraz większe zaufanie słuchaczy i internautów w okresie rosnącego zapotrzebowania na rzetelne informacje.
W okresie kluczowych decyzji odnośnie stanu epidemicznego (tydzień 08.03-15.03), słuchalność online stacji RMF FM wzrosła o 22% w porównaniu do poprzedniego miesiąca, z rekordowym wzrostem aż o 51% w pierwszym dniu po ogłoszeniu kwarantanny, tj. 12.03 (źródło Gemius Traffic). Rekordowym wynikom słuchalności RMF FM online towarzyszył znaczący wzrost użytkowników na stronie www.rmf24.pl, która zanotowała jedne z najwyższych wyników w swojej historii, stając się jedną z 20. najczęściej odwiedzanych witryn internetowych w Polsce (rekord 18.03).
Równocześnie znacząco zwiększyła się liczba odsłuchań serwisów informacyjnych oraz kluczowych programów publicystycznych dostępnych jako podcasty na stronie RMFon. W przypadku Faktów RMF FM mamy do czynienia ze wzrostem o blisko 50% w kluczowym tygodniu (08.03 – 15.03), który jest kontynuowany w następnym tygodniu (kolejne +20% w okresie 16.03 – 22.03).
Według badania Data Science i Publicis Groupe – zrealizowanego we współpracy z Incredible Inspirations i Grupą naTemat RMF24.pl, Onet i RadioZET.pl są najbardziej wiarygodnymi serwisami internetowymi. RMF24.pl za godny zaufania uważa 79 proc. internautów, Onet – 75 proc., RadioZET.pl – 74 proc., WP.pl – 73 proc., a TVN24.pl – 72 proc. Pod względem rozpoznawalności wspomaganej WP i Onet zanotowały po 84 proc., Interia – 75 proc., a RMF24.pl – 71 proc.
W raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów w kategorii „Stacje Radiowe” niezmiennie prowadzi RMF FM z liczbą 2395 wzmianek.