RMF FM z tytułem TOP MARKA
Kolejny raz radio RMF FM zostało uznane za TOP MARKĘ w kategorii „Radio” w rankingu przeprowadzanym przez miesięcznik „Press” i agencję informacyjną „Press-Service Monitoring Mediów”. To 13. zwycięstwo RMF FM w 14-letniej historii tego konkursu.
Pozycję lidera RMF FM obroniło w wyniku licznych publikacji o pozytywnym wydźwięku o stacji w innych mediach. W sumie przez rok o rozgłośni ukazało się aż 422 tys. tekstów – o 100 tys. więcej niż o drugim radiu w rankingu. Jak pisze miesięcznik „Press” wielokrotnie informowano o rekordowych wynikach słuchalności RMF FM, o jej opiniotwórczości, a także o starcie internetowego informacyjno-muzycznego Radia RMF24.
„Dla RMF FM badanie TOP Marka to istotne narzędzie do oceny wartości naszego brandu. Jest to jedyny ranking, który mierzy nie tylko wymierne wartości, jak słuchalność czy udział w rynku reklamy, ale też skupia się na poostrzeganiu marki. Nasze zwycięstwa w tym rankingu przypisujemy nie tylko działaniom marketingowym, ale także ekskluzywnym newsom zdobywanym przez dziennikarzy i reporterów rozgłośni, które są później szeroko cytowane przez inne media” – mówi Mariusz Gołda, Dyrektor Marketingu Grupy RMF.
TOP MARKA jest badaniem realizowanym przez miesięcznik „Press” i Press-Service Monitoring Mediów, mierzy popularność i wizerunek brandów na podstawie publikacji w prasie i Internecie. W tegorocznej edycji przeanalizowano na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku.