RMF FM zdobyło tytuł Top Marki 2017 w kategorii Radio
RMF FM po raz kolejny zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio w badaniu Top Marka, mierzącym popularność i wizerunek brandów w prasie i Internecie. Stacja zajęła też drugie miejsce w zestawieniu wszystkich Top Marek 10-lecia.
RMF FM zyskało tytuł Top Marki 2017 w kategorii Radio zdobywając 78 punktów – o stacji pisze się w innych mediach najczęściej i najbardziej przychylnie. W badanym okresie RMF FM poświęcono 2766 publikacji o neutralnym wydźwięku, aż 129 o pozytywnym i tylko 2 o negatywnym. O rozgłośni najczęściej wzmiankowano w „Fakcie” i „Dzienniku Polskim”. Stacja była też najczęściej cytowanym radiem w portalach internetowych i mediach społecznościowych.
W 10-letniej historii badania Top Marka RMF FM zwyciężało w swojej kategorii aż dziewięciokrotnie. To pozwoliło stacji zająć 2. miejsce w rankingu wszystkich Top Marek 10-lecia (za PKO Bankiem Polskim i TVN, które zajęły ex aequo miejsce 1.)
Jak zauważa „Press” w swoim komentarzu „w przypadku RMF FM trzeba zwrócić uwagę na efektywność dziennikarzy newsowych stacji, którzy dostarczają prasie wciąż nowe tematy do podjęcia i rozwinięcia na łamach”.
Top Marka jest badaniem realizowanym przez miesięcznik „Press” i Press-Service Monitoring Mediów, badanie mierzy popularność i wizerunek brandów na podstawie publikacji w prasie i Internecie. W tegorocznej edycji przeanalizowano 32 mln materiałów, które ukazały się od 1 lipca 2016 do 30 czerwca 2017 roku.