Robert Biedroń na okładce najnowszego „Logo” oraz 36 stron extra z dodatkiem motoryzacyjnym
Bohaterem okładki październikowego numeru „Logo” jest Robert Biedroń – z prezydentem Słupska o nowym ruchu politycznym rozmawia Mikołaj Chrzan. Najnowsze wydanie miesięcznika ma także drugą, „odwróconą” okładkę – dodatku motoryzacyjnego stworzonego we współpracy z TVN Turbo, w którym znajdą się teksty o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości samochodów. Numer ukaże się na rynku w piątek, 28 września br.
W motoryzacyjnym dodatku do październikowego numeru „Logo” czytelnicy znajdą ciekawe artykuły napisane przez redakcję magazynu wraz z ekspertami TVN Turbo, a wśród nich m.in. artykuł o tuningowaniu aut oraz rozmowy z Patrykiem Mikiciukiem, znanym miłośnikiem i kolekcjonerem starych aut, mechanikiem samochodowym Adamem Klimkiem i dziennikarzem motoryzacyjnym Adamem Kornackim. W dodatku Redakcja podpowie także, co powinniśmy wiedzieć o warsztatach samochodowych i doradzi, jakim nowym autom warto się przyjrzeć.
W okładkowym wywiadzie październikowego „Logo” Robert Biedroń opowiada o tym, co łączy go z Jarosławem Kaczyńskim i dlaczego spojrzenie z zewnątrz jest niezbędne w zarządzaniu. Tematem numeru jest #MeToo – redakcja „Logo” przybliża akcję, która zmieniła sposób, w jaki mówimy o molestowaniu, rozmawia z dr Sylwią Spurek, zastępczynią rzecznika praw obywatelskich o tym, co jest, a co nie jest molestowaniem i przedstawia perspektywę molestowanych mężczyzn. W wydaniu znalazły się także m.in. zestawienie najlepszych butów na jesień i tekst z cyklu „mój pierwszy raz” o golfie – elitarnym sporcie dla mas.
W październikowym „Logo” czytelnicy znajdą również ostatnią odsłonę plebiscytu na najlepiej ubranego Polaka 2018 roku połączonego z poradnikiem dress code’u dla mężczyzn. W tym numerze redakcja prezentuje styl formalny i nominowanych w tej kategorii – m.in. prezentera Marcina Prokopa, reżysera Pawła Pawlikowskiego i aktora Roberta Więckiewicza.Więcej o plebiscycie: najlepiejubranipolacy.pl
Najnowsze wydanie miesięcznika „Logo” będzie dostępne w sprzedaży od jutra – piątku, 28 września br. w cenie 9,99 zł.
Październikowy numer „Logo” będzie promowany w internecie (serwisy Gazeta.pl, Wp.pl, social media), w radiu (radiostacje Agory), w telewizji (Planete+) i w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.