Robert Kosobucki dołącza do MWE Networks jako Dyrektor Marketingu i Rozwoju
Robert Kosobucki zasilił szeregi MWE Networks, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu i Rozwoju. Robert wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w branży telewizyjnej, które obejmuje marketing, analitykę, dystrybucję i promocję. W MWE wzmacnia dział marketingu jako kolejny wielki filar, odpowiadając za świadomość marek, budżety, strategie, wyniki i rozwój.
Robert od końca lat 90-tych jest związany z rynkiem telewizyjnym, zajmował się marketingiem sprzedaży czasu antenowego, marketingiem i dystrybucją kanałów Tele5 i Polonia1, przez ostatnie 10 lat był związany z grupą Kino Polska, gdzie zajmował się badaniami oraz analityką między innymi kanałów Stopklatka i Zoom TV jak również kanałów Filmbox, zarówno w Polsce jak i za granicą. Robert jest także przewodniczącym Rady Nadzorczej organizacji nadawców MOC TV.
Robert Kosobucki
Karol Warda, Wiceprezes MWE Networks: „Robert Kosobucki to dokładnie ten lider, którego potrzebowaliśmy w MWE Networks. Rozmawialiśmy godzinami o liczbach, analizach, planach i możliwościach, a on od razu dostrzegł i opisał potencjał naszej firmy, który wcześniej mógł pozostać niezauważony. W praktyce pokazał, jak możemy działać lepiej i skuteczniej, co już przekłada się na imponujące wyniki. Powiem to jasno: mamy wybitnego fachowca po naszej stronie! Robert przejmuje strategiczną odpowiedzialność za marketing, koncentrując się na rozbudowaniu silnej świadomości naszych marek, optymalizacje budżetów oraz przekładaniu działań marketingowych na konkretne korzyści biznesowe. Tworzymy kolejny potężny filar napędowy, który umocni pozycję MWE Networks na rynku.
Robert Kosobucki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Grupy MWE Networks: „Grupa MWE Networks jest nadawcą blisko 20 kanałów, w tym kanał Antena HD w zasięgu naziemnym ogólnopolskim. Posiada także własną infrastrukturę złożoną z lokalnych MUX-ów naziemnych. To bardzo duży potencjał, z dotarciem do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Nadawca działa w kilku segmentach telewizyjnych, dzięki czemu dywersyfikuje widownie i pozyskuje unikalne grupy docelowe. Moim celem będzie uspójnienie komunikacji, poszerzanie świadomości i lojalizacja widowni. Łącząc te zadania z entuzjastycznym i pełnym energii zespołem, jestem przekonany o stałym wzroście zainteresowania ofertą programową grupy MWE Networks zarówno widzów jak i partnerów biznesowych.”
foto, źródło. MWE Networks