„Rodzaj męski” – Onet z nowym programem o mężczyznach
„Rodzaj męski” to nowa propozycja w ofercie programowej wideo Onetu. Program, w którym stałymi gośćmi będą Zbigniew Zamachowski, Tomasz Karolak oraz Piotr Kędzierski, będzie można oglądać w Onecie w każdą środę od 13 maja o godz. 20.00.
W nowym programie „Rodzaj męski” mężczyźni nie boją się podejmować tematów tabu – będą rozmawiać o coraz bardziej wygórowanych oczekiwaniach, presji i problemach, z którymi na co dzień muszą się zmagać. Format o charakterze talk-show ma otworzyć dyskusję na temat mężczyzny i jego roli w zmieniającym się świecie. „Rodzaj męski” to wyjątkowy cykl spotkań trójki bohaterów: Zbigniewa Zamachowskiego, Tomasza Karolaka oraz Piotra Kędzierskiego, którzy w swobodnej atmosferze męskiego spotkania w barze, będą szukać odpowiedzi na odwieczne pytania, które zadają sobie mężczyźni: relacji damsko – męskich, potrzebach, fantazjach czy troskach. Na prawdziwe tematy – lekko, z humorem i dystansem.
„Rodzaj męski” powstaje we współpracy Onetu z firmą Adamed, producentem MaxON Active i MaxON FORTE i jest częścią projektu prowadzonego w postaci serwisu www.rodzajmeski.onet.pl
– Pomysł na komunikację content marketingową wokół tematów, o których trudno rozmawiać ma otworzyć dyskusję i uświadomić użytkowników o rozpowszechniającym się problemie z potencją wśród mężczyzn. To także zachęcenie mężczyzn i kobiet do dialogu, rozmów i otwartości oraz pokazania możliwych dostępnych rozwiązań w kampanii – mówi Beata Greszta, Group Product Manager w firmie Adamed.
„Rodzaj męski” to jednocześnie kolejna propozycja video branded content, wymyślona i zrealizowana przez biuro reklamy i dział produkcji video Ringier Axel Springer Polska.
– Dziś marki – jak nigdy wcześniej – potrzebują atrakcyjnej przestrzeni do opowiedzenia swoich historii. Dzięki otwartości Klienta i wykorzystaniu siły medium takiego jak Onet udało nam się w projekcie „Rodzaj męski” umiejętnie połączyć myślenie o potrzebach internautów z wyzwaniami komunikacyjnymi, jakie postawiła przed nami marka MaxON – mówi Magdalena Milewska, Video Project Director w Ringier Axel Springer Polska.
Premierowe emisje będzie można oglądać w każdą środę (od 13 maja) o godz. 20. na Onet.pl, na stronie www.rodzajmeski.onet.pl oraz na Facebooku, YouTube i vod.pl. Program składa się z 8 odcinków, przy czym pierwsze cztery będą miały premierę co tydzień od 13 maja, kolejne cztery zostaną pokazane w jesiennej ramówce.
Więcej: www.rodzajmeski.onet.pl