„Rolnik szuka żony” najliczniej oglądanym programem weekendu
W niedzielę, 30 października ponad 3 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według MOR* obejrzało program „Rolnik szuka żony” w TVP1. Jedynka była liderem wśród wszystkich anten w piątek, 28 października (9,7%) i w niedzielę, 30 października (8,3%). W sobotę najwyższe udziały dnia 7,7% zanotowała TVP2 (dane Nielsen Media**). W TOP 10 programów weekendu aż 7 należało do TVP.
Widownia programu „Rolnik szuka żony” wyniosła średnio 2,8 mln osób według MOR, a według NM 2,6 mln widzów przy udziałach anteny w paśmie na poziomie 21,6%.
Dużym zainteresowaniem cieszył się także kolejny odcinek „The Voice of Poland”. W sobotę, 29 października wg MOR w momencie najwyższej oglądalności program oglądało 2,2 mln widzów, a średnia widownia Dwójkowego talent show wyniosła 1,9 mln widzów. Według NM program obejrzało średnio 1,5 mln widzów, przy udziałach na poziomie 12,6%.
Niedzielny koncert „Zielone I love You” Rafała Brzozowskiego w Jedynce obejrzało według MOR średnio 700 tysięcy widzów, w piku 905 tysięcy. Według NM widownia średnio wyniosła 600 tysięcy widzów, w piku 890 tysięcy, przy udziałach na poziomie 5%.
„Pytanie na śniadanie” w miniony weekend w grupie 4+ dwukrotnie pokonało konkurencję i było najliczniej oglądanym porannym programem. W piątek, 28 października widownia „PnŚ” wyniosła 330 tys. widzów z udziałami 8,7%, natomiast w niedzielę, 30 października program zgromadził ponad 600 tys. osób, a udziały w paśmie wyniosły 8,5%.
MOR* – Model Oglądalności Rzeczywistej
NM** – Nielsen Media