BadaniaMediaTVP

„Rolnik szuka żony” w TVP1 liderem weekendu

Prawie 3,5 mln widzów według MOR* obejrzało w niedzielę, 26 września w momencie największej oglądalności program TVP1 „Rolnik szuka żony”. Według NAM** był to najliczniej oglądany program weekendu, a TVP1 zajęła pozycję lidera. Z kolei w sobotę najwyższe udziały dnia uzyskała TVP2. Program „The Voice of Poland” zgromadził w piku prawie 3,1 mln widzów (MOR). Według NAM był to najliczniej oglądany program Dwójki. Również według NAM w sobotę, 25 września liderem wśród programów informacyjnych było TVP Info, które uzyskało najwyższe udziały w rynku.

 

Ten weekend pokazał, iż znane i popularne produkcje Telewizji Polskiej pozostają w czołówce najliczniej oglądanych programów sezonu. Hitem pod względem oglądalności był program „Rolnik szuka żony”, który według NAM z widownią na poziomie 3,1 mln widzów oraz 3,4 mln widzów w piku utrzymuje niezmiennie pozycję lidera i tytuł najpopularniejszego programu rozrywkowego. Średnie udziały odcinka wyniosły 23,4%. Wśród najliczniej oglądanych znalazły się też „Wiadomości” (TVP1), które w piątek, 24 września obejrzało niespełna 2 mln widzów (NAM). Był to najliczniej oglądany serwis informacyjny dnia. Z kolei wśród seriali największą widownię zgromadził „Ojciec Mateusz”. Emitowany w piątek w TVP1 zgromadził 1,9 mln widzów przy udziałach 14,5%. W ofercie TVP2 najwięcej widzów zainteresował program „The Voice of Poland”. Przesłuchania w ciemno obejrzało w sobotę 1,7 mln widzów, przy udziałach 14,3%. To najwyższa widownia programu od startu emisji nowej serii. Listę najpopularniejszych produkcji TVP zamyka serial „Wojenne dziewczyny”, który 26 września obejrzało prawie 1,7 mln widzów, a udziały wyniosły 11,8%.

W niedzielę finałowy odcinek programu TVP2 „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021” obejrzało 1,1 mln widzów, zapewniając antenie udziały na poziomie 12,8% (dane NAM). Program, podczas którego poznaliśmy reprezentantkę Polski w tegorocznym konkursie Eurowizji, był liderem pasma.

Od startu jesiennej ramówki wzrost widowni odnotowały też znane i lubiane produkcje, wśród których znalazły się m.in.: serial „Komisarz Alex” z widownią 1,3 mln widzów (25 września), teleturniej „Postaw na milion”, którego widownia 736 tys. widzów była najwyższą we wrześniu i nowość — serial „Remiza. Zawsze w akcji!”, którego odcinek 24 września obejrzało 683 tys. widzów, najwięcej od startu emisji, tj. 6 września 2021.

Wśród anten telewizyjnych liderami weekendu były anteny Telewizji Polskiej, które uzyskały najwyższe dzienne udziały: 10,4% (TVP1 w piątek), 7,6% (TVP2 w sobotę) oraz 8,6% (TVP1 w niedzielę). Natomiast TVP Info z udziałami 4% w sobotę, 25 września zajęło pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych. Najliczniej w ofercie kanału obejrzał się „Teleexpress extra”, którego widownia wyniosła 697 tys. widzów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *