BadaniaMediaTVP

„Rolnik szuka żony” z najliczniejszą widownią weekendu

W niedzielę, 23 października najliczniejszą widownię według MOR* zgromadził w TVP1 program „Rolnik szuka żony”, który w momencie najwyższej oglądalności obejrzało 3 mln widzów. Jedynka była liderem wśród wszystkich anten w piątek, 21 października (10%) i niedzielę, 23 października (8,4%). W sobotę najwyższe udziały dnia 7,6% zanotowała Dwójka (dane Nielsen Media**). W TOP 10 programów weekendu 6 należało do TVP.

 

W niedzielny wieczór widownia programu „Rolnik szuka żony” wyniosła średnio 2,8 mln osób według MOR, a według NM 2,7 mln widzów przy udziałach anteny w paśmie na poziomie 20,3%. W sobotę „The Voice of Poland” zgromadził w TVP2 łącznie ponad 2 mln osób (MOR) oraz według NM 1,6 mln widzów przy udziałach 12,9%. Wśród seriali liderem weekendu został „Ojciec Mateusz”. Emitowany w piątek, 21 października odcinek obejrzało w Jedynce 1,9 mln widzów (zarówno w MOR, jak i NM). Udziały TVP1 w paśmie wyniosły 15,6%.

„Pytanie na śniadanie” podczas weekendu w grupie 4+ dwukrotnie pokonało konkurencję i było najchętniej oglądanym porannym programem. W piątek, 21 października widownia „PnŚ” wyniosła 321 tys. widzów z udziałami 7,9%, natomiast w sobotę, 22 października program zgromadził 450 tys. osób, a udziały w paśmie wyniosły 8,5%.

W niedzielę, 23 października najliczniejszą widownię dnia w TVP Info zanotował film dokumentalny „Pan z Chobielina”, który obejrzało ponad 1 mln widzów (według MOR i NM) przy udziałach anteny w paśmie na poziomie 7,6%.

 

MOR* – Model Oglądalności Rzeczywistej
NM** – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *