Rośnie widownia muzycznego show TVP2
3,9 mln* widzów miał w momencie najwyższej oglądalności odcinek „The Voice of Poland. Przesłuchania w ciemno”. W tym tygodniu średnia widownia programu rozrywkowego Dwójki wyniosła 3 mln* osób i była rekordowa.
Muzyczne show TVP2 wg. NAM** w sobotę przyciągnęło 2 mln widzów, przy 14% udziałach. To najlepszy wynik programu od września 2017r. Średnia „The Voice od Poland” w jesiennej ramówce kształtuje się na poziomie 1,7 mln widzów.
W weekend programem, który przyciągnął największą liczbę widzów był „Rolnik szuka żony”. W niedzielę w Jedynce obejrzało go wg NAM** 3,5 mln osób (22,5% udz.). Wynik piątego odcinka był w tym sezonie rekordowy.
*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej ** Nielsen Audience Measurement