Różowe hulajnogi od Bolt x Maybelline NY już są na warszawskich ulicach
Na warszawskie ulice wyjadą specjalne, różowe hulajnogi Bolt x Maybelline New York, które będą dostępne dla użytkowników przez trzy dni. Współdzielona mobilność jak np. elektryczne jednoślady, wspiera podróże m.in. przy okazji zintensyfikowanego ruchu w mieście, łącząc użytkowników z przystankami komunikacji miejskiej. W ramach współpracy obu marek, na różowych hulajnogach Bolt będzie można dojechać na wydarzenie Maybelline NY Music Stories: Era of Lashes, odbywające się w warszawskim Lunaparku w dniach 1-3 sierpnia.
Od dzisiaj przez trzy dni, na stołecznych ulicach dostępne będą różowe hulajnogi. To efekt współpracy Bolt oraz Maybelline New York. Różowe pojazdy mają zwrócić uwagę użytkowników na alternatywne środki transportu miejskiego, sprawić że jazda na nich będzie jeszcze bardziej przyjemna, ale także przypomnieć zasady prawidłowego korzystania z elektrycznych jednośladów. Na każdej ze specjalnych, różowych hulajnóg znajdą się spisane najważniejsze zasady zasady, a także zaproszenie na wydarzenie Maybelline NY Music Stories: Era of Lashes, odbywające się w Lunaparku.
– Współdzielona mobilność, jak właśnie hulajnogi elektryczne, może służyć jako łatwo dostępne rozwiązanie na pierwszy lub ostatni odcinek podróży po mieście, łącząc użytkowników z przystankiem autobusowym czy metrem. Ma to szczególne znaczenie w dni, gdy w mieście odbywają się wydarzenia specjalnie, które przekładają się na wzmożony ruch na ulicach. Dlatego bardzo nas cieszy, że wspólnie z Maybelline New York mogliśmy przygotować te specjalne hulajnogi, które mają na celu zachęcić użytkowników do wybrania alternatywnego środka transportu – powiedział Bartosz Małecki, Senior Operation Manager, Bolt Rentals w Polsce.
Wykorzystanie hulajnóg Bolt podczas dużych wydarzeń
Wobec zmian zachodzących we współczesnych miastach, rośnie rola współdzielonej mobilności, która powinna wspierać tę ewolucję.Natomiast branża mikromobilności razem z władzami miast, powinna szukać rozwiązań wspierających połączenie usług oferowanych np. przez Bolt z dostępnym w mieście transportem publicznym. Przykładem na to, że takie rozwiązania są w miastach potrzebne, są regularnie odbywające się zwłaszcza w okresie wiosenno- letnim duże wydarzenia jak mecze czy koncerty.
– W Bolt regularnie obserwujemy, że użytkownicy chcą korzystać z naszych usług przy okazji dużych wydarzeń w mieście, kiedy ruch na ulicach jest wzmożony i dotarcie w różne części miasta jest nieraz bardziej kłopotliwe. Dla przykładu podczas ostatniego, dużego festiwalu w Łodzi, zaobserwowaliśmy wzmożone o 30% wykorzystanie naszych hulajnóg – komentuje Małecki.
Współpraca z Maybelline New York to pierwsza taka współpraca Bolt z inną firmą. Marka sukcesywnie dąży do upowszechnienia się współdzielonej mobilności w miastach oraz promowania prawidłowego wykorzystania elektrycznych jednośladów.
Zasady bezpiecznej jazdy na hulajnodze elektrycznej
Korzystanie z hulajnóg Bolt jest niezwykle proste, jednak zalecane jest stosowanie się do ogólnych zasad bezpiecznej i odpowiedzialnej jazdy:
-
jeżdżenia tylko w dozwolonych miejscach,
-
jeżdżenia w linii prostej, unikania ostrych zakrętów,
-
niekorzystania z hulajnogi w czasie ekstremalnych warunków pogodowych,
-
niekorzystania z hulajnogi pod wpływem środków odurzających,
-
korzystania z hulajnogi samemu – hulajnoga jest przeznaczona do użytku wyłącznie jednej osoby.
-
w ramach możliwości korzystanie z kasku oraz wygodnego obuwia na płaskiej podeszwie.
Zasady prawidłowego parkowania
Parkowanie jest równie ważnym elementem odpowiedzialnego korzystania z miejskich hulajnóg i zostało uregulowane w skali kraju w maju 2021. Zasady te opisane są również w aplikacji:
-
Jednoślad, po zakończeniu jazdy, należy pozostawić w miejscu do tego przeznaczonym, tzw. punkcie mobilności, które są już dostępne w niektórych miastach.
-
W przypadku jeśli nie ma takiego miejsca – jak najbliżej zewnętrznej krawędzi chodnika najbardziej oddalonej od jezdni oraz równolegle do tej krawędzi.
-
Przepisy nakazują zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo osób z niepełnosprawnościami i zachowanie miejsca na chodniku o szerokości 1,5 m.
Przestrogą powinny być przejścia dla pieszych, dobrze wybrać miejsce oddalone od nich na tyle, by pojazd nie zagrażał bezpieczeństwu pieszych i pozostałych uczestniczek i uczestników ruchu drogowego. Na koniec należy pamiętać o ustawieniu urządzenia na nóżce, by zachowało równowagę.
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych. Więcej informacji: www.bolt.eu
Maybelline New York jest obecnie marką makijażową #1 na świecie*. Serca swoich konsumentów zdobywa dzięki szerokiemu portfolio kosmetyków, które są połączeniem trendów prosto z Nowego Jorku z innowacyjnymi formułami opracowanymi przez naukowców. Marka doskonale wyczuwa potrzeby młodych osób – pomaga im budować poczucie pewności tak, by w pełni mogły wyrażać siebie. Aktualnie marka dostępna jest w aż 120 krajach. (*źródło: Euromonitor International Limited: Beauty & Personal Care 2024ed, wartość sprzedaży detalicznej, cena sprzedaży detalicznej, wszystkie kanały sprzedaży detalicznej, dane z 2023 roku.)
foto,źródło. Bolt