Rozrywka i seriale TVP coraz liczniej oglądane
Według NAM rośnie widownia weekendowych programów rozrywkowych i seriali Telewizji Polskiej — aż 7 programów TVP1 i TVP2 odnotowało rekordową widownię w sezonie, wśród nich „Rolnik szuka żony” oraz „The Voice of Poland”, „Familiada”, „Ojciec Mateusz” „Komisarz Alex”, „Kozacka miłość” oraz „You can dance — Nowa generacja”. Według NAM TVP1 była liderem piątku z udziałami 10,5% oraz niedzieli z wynikiem 8,7%. 7 na 10 najliczniej oglądanych programów weekendu należało do TVP.
W niedzielę, 24 października aż 3,6 mln widzów zgromadził program rozrywkowy „Rolnik szuka żony” (TVP1) uzyskując 26,1% udziałów — to najliczniejsza widownia weekendu oraz rekordowy wynik programu w tym sezonie. Wśród programów rozrywkowych największą widownię w sezonie odnotował też „The Voice of Poland” (TVP2). Widownia „Bitwy” w sobotę, 23 października wyniosła prawie 2 mln widzów, zapewniając antenie udziały na poziomie 14,8%.
Także „Familiada” (TVP2), którą obejrzało 24 października 1,8 mln osób, odnotowała rekord w sezonie. Udziały programu wyniosły 18,5%. Z kolei przeniesiony 3 października do TVP1 „You can dance — Nowa generacja” zgromadził ponad milion widzów — najwięcej w Jedynce (udziały 8,8%).
Wśród seriali na pozycji lidera uplasował się „Ojciec Mateusz” z widownią 2,2 mln widzów w piątek, 22 października (udziały 16,1%). To najliczniej oglądany premierowy odcinek serialu w tym roku. W TOP10 programów weekendu nie zabrakło popularnego serialu „Wojenne dziewczyny” z widownią 1,8 mln widzów i udziałami 12,5%. Najwyższą widownię w sezonie uzyskały natomiast „Kozacka miłość” w TVP2 (1,5 mln widzów i 12,2% udziałów) oraz „Komisarz Alex” w TVP1 (1,5 mln widzów i 10,5% udziałów).