MediaTVP

Rusza 32. „Reklama Dzieciom” – akcja charytatywna Telewizji Polskiej

Telewizja Polska po raz 32. organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1 – bezpośrednio po głównym programie informacyjnym 19.30 – zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Sprzedaż czasu reklamowego prowadzi Biuro Reklamy TVP.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Telewizja Polska od ponad 30 lat organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. Przez ten czas, dzięki wsparciu i zaangażowaniu reklamodawców, niemal 35 milionów złotych trafiło do: stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, szkół z oddziałami integracyjnymi i innych placówek pomagających dzieciom.

      Dochód z zeszłorocznej edycji trafił do siedemdziesięciu beneficjentów. Dzięki „Reklamie Dzieciom 2023” wyposażono m.in.: sale rehabilitacyjne, terapeutyczne i dydaktyczne. Powstały także nowe place zabaw. Dofinasowanie „Reklamy Dzieciom” pozwoliło również na zorganizowanie wycieczek i kolonii oraz turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami.

      Dochód z 32. „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między organizacje i instytucje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.

      W tym roku charytatywny blok reklamowy będzie wyemitowany ponownie 26 grudnia w TVP1.

      Więcej o akcji na reklamadzieciom.tvp.pl

      foto,źródło. TVP

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *