Rusza głosowanie Plebiscytu NOIZZ Zmiany 2022
Plebiscyt Zmiany 2022 wyróżni najciekawsze, najbardziej potrzebne i innowacyjne inicjatywy, organizacje i działania, które sprawiają, że rzeczywistość zmienia się na lepsze. Kapituła plebiscytu wyłoniła finalistów w ośmiu kategoriach, a zwycięzców w głosowaniu internetowym wybiorą użytkownicy NOIZZ.pl. Partnerem plebiscytu jest UN Global Compact, największa na świecie inicjatywa zrzeszająca zrównoważony biznes, powołana przez Organizację Narodów Zjednoczonych.
Wyróżnienia będą przyznawane w ośmiu kategoriach, które nawiązują do obszarów szczególnie bliskich redakcji Noizz.pl: Ekologia, Społeczeństwo, Moda, Design&Architektura, Równouprawnienie, Online, Jedzenie i Zmiana na dużą skalę. Ta ostatnia to kategoria specjalna, do której mogły zgłaszać się duże firmy, które dzięki swoim produktom i wysokozasięgowym kampaniom docierają do największej części społeczeństwa.
Nominowani:
Online: Tech To The Rescue, Rocket Jobs, UOKiK #oznaczamreklamy
Design&Architektura: MakeGrowLab, OSSA Polska, Syrena Real Estate
Społeczeństwo: Stowarzyszenie Wiosna, Inicjatywa Wolna Szkoła
Jedzenie: Foodsi, Stanisław Łoboziak, Paweł Bieganowski
Równouprawnienie: Ane Ratownica, Łukasz Krasoń, Aborcja bez Granic
Ekologia: Dominika Lasota i Wiktoria Jędroszkowiak, Cooptechhub.pl, Kolektyw Bombelki
Moda: Konturek, Iguanatrend, Pak.in
Zmiana na dużą skalę: Zalando – Moda adaptacyjna, Coty – Gender Netura Parental Leave, Empik kocha planetę
W Kapitule Plebiscytu Zmiany 2022 zasiadają: przewodnicząca Redaktorka Naczelna NOIZZ Oliwia Bosomtwe; Prezeska Zarządu Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi Zuzanna Rudzińska-Bluszcz; Współzałożyciel firmy Nowy Ład Filip Połoska; strateżka ds. zrównoważenia w modzie Anna Pięta; dziennikarka koncentrująca się na podróżach i tematach o gotowaniu Basia Starecka; projektantka przestrzeni i produktów do życia w izolacji Joanna Jurga; dziennikarka i blogerka modowa Harel; influencerzy z misją równouprawnienia – Life on Wheelz.
Głosować można do 8 stycznia 2023 r. na stronie https://zmiany.noizz.pl/. Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się w styczniu. Laureaci otrzymają statuetki, a także wsparcie promocyjno-reklamowe w Noizz.pl oraz w social mediach serwisu. Stworzenie kategorii Zmiana na dużą skalę to również konsekwencja strategii Actvertisingu, w ramach której NOIZZ.pl stara się budować współprace komercyjne oparte na zaangażowaniu.