Rusza jubileuszowa 30. „Reklama Dzieciom” – akcja charytatywna Telewizji Polskiej
Telewizja Polska po raz 30. organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Sprzedaż czasu reklamowego prowadzi Biuro Reklamy TVP.
Telewizja Polska, z myślą o dzieciach, od trzydziestu lat co roku organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. Dzięki hojności reklamodawców pomoc trafiła do najbardziej potrzebujących dzieci – podopiecznych stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, domów dziecka, czy specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych.
Dochód z zeszłorocznej „Reklamy Dzieciom” przeznaczono m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych (m.in.: do terapii integracji sensorycznej, do komunikacji alternatywnej, logopedycznej, doświadczania świata, do zajęć wczesnego wspomagania), realizację programów terapeutycznych (hipoterapia, zajęcia logopedyczne), czy zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: sprzęt do komunikacji alternatywnej, monitorów interaktywnych), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.
Dochód z jubileuszowej 30. „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.
3 listopada Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego. W tym roku charytatywny blok reklamowy będzie wyemitowany ponownie 26 grudnia w TVP1.
Więcej o akcji na reklamadzieciom.tvp.pl
fot. TVP