Ruszyła 3. edycja konkursu adFM AWARDS – czekamy na zgłoszenia!
Po raz trzeci Grupa RMF organizuje konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS, w którym wyróżniane są projekty reklamowe w sposób oryginalny wykorzystujące radio. Nagrodą jest kampania radiowa w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).
W konkursie nominować można każdą ciekawą inicjatywę, w której radio było obecne w sposób unikalny, niestandardowy czy też wyjątkowo kreatywny. Może to być spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa czy wydarzenie, w której radio odegrało ważną rolę. Zgłaszane projekty muszą być zrealizowane i wyemitowane w radiu pomiędzy 1 listopada 2018 a 31 października 2019 roku. Do konkursu mogą się zgłaszać marketerzy, domy mediowe, agencje reklamowe, teamy strategiczne i kreatywne nominując prace, w tworzenie których były zaangażowane. Nagrodę otrzyma firma, która zgłosiła zwycięski projekt. Zgłoszeń można dokonywać na stronie www.adfm.pl, wszystkie zgłoszenia są bezpłatne.
Zwycięzcę, którego poznamy podczas listopadowej gali Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura, wybierze jury złożone z ekspertów rynku reklamy radiowej.
W ubiegłym roku w konkursie zwyciężył spot „Nieszczęśliwy numer” przygotowany przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, promujący zachowanie bezpiecznej prędkości na drogach. W pierwszej edycji laureatem była agencja Ogilvy & Mather za trailer filmu „Do ostatniego drzewa”.
Organizatorem konkursu adFM AWARDS jest Grupa RMF, patronat medialny objął miesięcznik „Media & Marketing Polska”.