Technologia - Promocje

Ruszyła kampania 360° promująca w Polsce nowy smartwatch HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition (wideo)

Niedługo po światowej premierze urządzeń, która odbyła się na początku maja w Dubaju, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny HUAWEI WATCH 4 Pro. Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz reZi Wierzgoń.

 

Huawei CBG intensywnie wspiera wizerunek marki i świadomość oferowanych urządzeń. Najnowsza kampania produktowa ma na celu uwypuklenie futurystycznej estetyki HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition oraz wyjątkowo trwałych materiałów, które zostały użyte do jego stworzenia. Kulminacyjnym punktem działań komunikacyjnych jest zasięgowa, jakościowa kampania telewizyjna, która wystartowała 13 maja i potrwa do końca miesiąca. Jej uzupełnieniem są rozbudowane działania w kanałach social media w kooperacji z influencerami, nośniki OOH i digital OOH oraz wspierające je komunikacja PR i marketing cyfrowy. Pierwszoplanową postacią kampanii HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, w tym działań z zakresu influencer marketingu, jest Remigiusz reZi Wierzgoń.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzorowała agencja Ogilvy PR.

 

 

Równolegle do działań marki realizowana jest także kampania telewizyjna z siecią Media Expert oraz komunikacja wspierająca premierową sprzedaż HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom oraz Allegro, a także operatorów sieci: Plus, T-Mobile i Orange.

Producent we współpracy z partnerami przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która obowiązuje do 23 czerwca 2024 r.

foto,źródło. Huawei

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *