Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Samsung nawiązał współpracę z Dropsy

Samsung nawiązał współpracę z Dropsy – popularnym źródłem informacji dla pokolenia Z, aby towarzyszyć użytkownikom w odkrywaniu najgorętszych trendów sezonu.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Pod marką Dropsy tworzone są dwa duże produkty skierowane do Generacji Z: aplikacja z informacjami o premierach i okazjach na najbardziej pożądane przez odbiorców produkty, oraz profil instagramowy @dropsy.app, dostarczający informacje o najciekawszych wydarzeniach ze świata. W ramach nawiązanego partnerstwa, branding marki towarzyszyć będzie użytkownikom Dropsy w komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz w aplikacji.

      „Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasi użytkownicy i tam, gdzie kreuje się popkultura. Dobrze wiemy, że to właśnie użytkownicy pierwsi wychwytują, wyznaczają trendy i najtrafniej weryfikują what’s in& what’s not. Dlatego chcemy im towarzyszyć w tej podróży z pomocą doświadczonych i zaufanych partnerów, takich jak Dropsy” mówi Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing – Samsung Electronics Polska.

      “Dropsy przeszło ogromną drogę od trzyosobowej działalności do kilkunastoosobowego zespołu, dzięki docenieniu przez naszych odbiorców jakości i prędkości dostarczanych im informacji, we wszystkich naszych kanałach dotarcia. Dzisiaj efekty naszej wieloletniej pracy zostały docenione również przez firmę Samsung, co ogromnie nas cieszy i wesprze w dalszej wytężonej pracy nad rozwojem naszego ekosystemu.” mówi Mikołaj Bagiński, współtwórca aplikacji Dropsy.

      Aplikacja Dropsy została pobrana niemal 2 mln razy i wkrótce przekroczy poziom 600 tysięcy zaangażowanych użytkowników. Profil Dropsy na Instagramie jest jednym z najbardziej angażujących profili pośród wszystkich marek w Polsce – miesięczna liczba aktywności wykonanych przez użytkowników na profilu przekracza 2.5mln.

      Najnowsza seria smartfonów Galaxy S24 wspiera użytkowników w wyszukiwaniu informacji o ulubionych przedmiotach, oferując m.in. szybszy, intuicyjny sposób wyszukiwania – Circle To Search by Google (Zakreśl, by wyszukać). Z Galaxy S24 tropienie modowych trendów jest dużo prostsze.

      foto. Samsung Polska

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *