Samsung prezentuje: The Missed Spaceflight – Wyrusz w misję kosmiczną z Galaxy S8 i Gear VR
Podróż w kosmos to jedno z największych marzeń ludzkości. Od dziś może je spełnić każdy posiadacz smartfonu Samsung Galaxy S8 oraz Gear VR. Z okazji 39. rocznicy startu misji Sojuz 30, firma Samsung wyśle na orbitę pozaziemską wszystkich, którzy marzyli, by poczuć się jak kosmonauta.
27 czerwca 1978 roku, o godzinie 17:27 czasu polskiego, rakieta Sojuz 30 wystartowała z kosmodromu Bajkonur w Kazachstanie, wynosząc na orbitę dwóch astronautów. 39 lat później, z inicjatywy firmy Samsung, każdy chętny będzie mógł ruszyć śladami tej misji. Bez konieczności odbywania specjalnych treningów, bez potrzeby zakładania ciężkiego, nieporęcznego skafandra i bez rygorystycznej diety – za to z pozycji ulubionego i wygodnego fotela – będzie można wcielić się w rolę pilota Sojuz 30. Wszystko to za sprawą aplikacji VR The Missed Spaceflight (Przegapiony Lot), dzięki której będzie można przeżyć start rakiety i spacer w przestrzeni kosmicznej, a także podziwiać wschód słońca nad Ziemią.
– Przegapiony Lot w pełni wyraża idee zamknięte w haśle #DoWhatYouCant, które towarzyszy kampanii naszego flagowego produktu – smartfonu Samsung Galaxy S8. Tworząc ten projekt chcieliśmy udowodnić, że nie ma rzeczy niemożliwych, a sukces zależy tylko od naszego uporu i wytrwałości. Mam nadzieję, że Przegapiony Lot, który spełnia sen wielu o locie w kosmos, stanie się bodźcem do podążania za nawet najbardziej nieprawdopodobnymi marzeniami – przekonuje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Wraz z The Missed Spaceflight zadebiutuje również dokument poświęcony Generałowi Tadeuszowi Kuziorze, czyli najmłodszemu spośród czterech polskich pilotów, wytypowanych do misji Sojuz 30, który ostatecznie nie wziął w niej udziału. Materiał pokazuje inną, bardziej osobistą stronę przygotowań do lotu.
Szczegółowe informacje o projekcie i misji dostępne są na stronie: www.s8lotwkosmos.samsung.pl
Pomysłodawcą projektu jest agencja VML, która odpowiada również za jego komunikację w mediach społecznościowych. Aplikację VR przygotowała firma MELT, a dokument dom produkcyjny Papaya Films. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Dfusion Communication.