BadaniaMediaTVP

„Sanatorium miłości” i „The Voice Senior” hitami weekendu

W sobotę, 28 stycznia 3,3 mln widzów według MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności programy „The Voice Senior” w TVP2. W niedzielę, 29 stycznia 3,1 mln widzów według MOR zobaczyło w piku program „Sanatorium miłości” w TVP1. Według NM** w TOP 10 najliczniej oglądanych programów weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej. 28 stycznia według NM najwyższe udziały w grupie wiekowej 4+ od listopada 2021 roku zanotował kanał TVP ABC.

 

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu, na wysokim trzecim miejscu znalazł się program „Sanatorium miłości”, którego średnia widownia w TVP1 wyniosła 29 stycznia według NM prawie 2,4 mln osób przy udziale w paśmie 18,4%, a według MOR program średnio oglądało 3 mln widzów.

Wysoką widownię i udziały utrzymuje także program TVP2 „The Voice Senior”, w sobotę 28 stycznia średnia widownia obu części programu rozrywkowego wyniosła według MOR 2,6 mln osób, a według NM odcinek obejrzało ponad 2,1 mln widzów przy udziale 17,1%. Program był również w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu, jest także liderem pasma.

Znakomitą oglądalność zanotował nowy serial TVP1 „Dom pod Dwoma Orłami”. W niedzielę, 29 stycznia kolejny odcinek zgromadził średnio 2,3 mln widzów (dane MOR), natomiast według NM serial średnio obejrzało 2 mln osób, przy udziale anteny 14,3%. „Dom pod Dwoma Orłami” był również w TOP10 najliczniej oglądanych seriali weekendu, serial znajduje się również na pozycji lidera pasma (dane NM).

W niedzielę, 29 stycznia łączna widownia głównego wydania „Wiadomości” emitowanego w TVP1, TVP Info i TVP Polonia wg NM wyniosła 2,8 mln widzów i była wyższa od programów informacyjnych konkurencji. Łączne udziały trzech anten w paśmie wyniosły 20,8%.

W sobotę, 28 stycznia wg NM w grupie 4+ udziały TVP ABC wyniosły 0,99% i były najwyższe od listopada 2021 roku. Tego dnia w kanale dziecięcym TVP najliczniejszą widownię zgromadził odcinek serialu „Odlotowe opowieści”, który obejrzało średnio, w grupie 4+ 199 tys. osób, przy udziałach 1,6%.

 

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NM – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *