MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

SAR i domy mediowe w projekcie #ChallengingTime zainicjowanym przez TVN Media

Rzeczywistość związana z pandemią COVID-19 stanowi dla przedstawicieli rynku reklamy oraz marketingu duże wyzwanie. To nowa sytuacja, która generuje wiele niewiadomych, wymagając jednocześnie podejmowania szybkich i zdecydowanych działań.

 

 

 

Wychodząc naprzeciw potrzebie zdobywania najbardziej aktualnych informacji o zmianach zachodzących dziś w konsumpcji i w świecie komunikacji marek, Biuro Reklamy TVN Media realizuje projekt #ChallengingTime, którego celem jest dostarczanie marketerom wiedzy i inspiracji na temat zjawisk oraz procesów marketingowych obserwowanych zarówno globalnie, jak i lokalnie w sytuacji pandemii.

#ChallengingTime to cykl publikacji udostępnianych w ramach platformy www.tv.tvnmedia.pl/ChallengingTime oraz na profilach społecznościowych @tvnmedia.pl.

Główne obszary poruszane w ramach cyklu to: konsument, marki, efektywność, trendy, media oraz technologie.

„Zaryzykowałbym stwierdzenie, że w swoim życiu zawodowym nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z tak dynamicznymi zmianami w zwyczajach konsumenckich jak dziś. Pandemia z jednej strony sprawiła, że świat się zatrzymał, z drugiej jednak stała się katalizatorem zmian, innowacji i całkowicie odmiennych od dotychczasowych rozwiązań w zakresie komunikacji marek z ich odbiorcami. Naszym celem jest dostarczać Klientom i Partnerom aktualnych danych i eksperckiej wiedzy, które mogą być dla nich wsparciem w obecnie podejmowanych, często niełatwych, decyzjach biznesowych. Jedną z takich inicjatyw jest projekt #ChallengingTime. Bardzo się cieszymy, że zarówno Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, jak i przedstawiciele domów mediowych dołączyli do projektu i biorą w nim aktywny udział.”powiedział Piotr Tyborowicz, Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

W projekt zaangażowali się przedstawiciele domów mediowych, marketerzy oraz członkowie należący do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Eksperci dzielą się swoją wiedzą i opiniami na temat trendów, zjawisk i sposobów działań, na które warto zwrócić uwagę planując obecnie komunikację marek.

Głos w dyskusji na temat efektywności działań zabrali już Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group oraz Piotr Piętka, CEO Publicis Media.

 

 

Od maja projekt #ChallengingTime poszerza cykl publikacji z opiniami ekspertów zrzeszonych w SAR. Jako pierwsze udostępniono opracowanie „Największe wyzwania komunikacyjne marek w dobie pandemii”, w którym komentarza udziela Radek Miklaszewski, Business Development Director BBDO. Link do publikacji

Blisko 40% ankietowanych ekspertów wskazało zrozumienie nowych potrzeb konsumenta jako obszar, który stanowi największe wyzwanie w efektywnym budowaniu strategii komunikacji marki w dobie pandemii. A niemalże 30% uznało takie myślenie o komunikacji za inwestycję.

 

 

Informacje o najnowszych materiałach cyklu #ChallengingTime  można śledzić na bieżąco na profilach społecznościowych Biura Reklamy TVN Media (FacebookInstagramLinkedIn).

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *