Serwis pogodowy Interii z najwyższym wynikiem w historii
Jak wynika z badania Gemius/PBI w lipcu br. z serwisu pogodowego w Interii skorzystało ponad 5,4 mln użytkowników. To najwyższy wynik w historii Pogoda.interia.pl.
Pogoda.interia.pl jest od lat liderem wśród serwisów pogodowych portali i wciąż powiększa zasięg. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat (lipiec 2018 / lipiec 2016) Grupa Interia w serwisach pogodowych zanotowała wzrost na poziomie 52% (+1,85 mln RU) osiągając wynik 5,42 mln RU. Jest to najwyższy wzrost wśród konkurencji. Liderem w kategorii serwisy pogodowe jest serwis accuweather, do którego Grupa Interia zmniejszyła dystans z -675 tysięcy RU (lipiec 2016) do -37 tysięcy RU (lipiec 2018).
Dla porównania, serwisy pogodowe Grupy Onet-RASP zarówno w lipcu 2016, jak i w lipcu 2018 zanotowały wynik 2,64 mln RU, natomiast serwisy pogodowe Grupy Wirtualna Polska zanotowały spadek z 1,98 mln RU (lipiec 2016) do 0,62 mln RU (lipiec 2018).
Grupa Interia nieprzerwanie od lutego 2017 jest liderem w kategorii serwisy pogodowe na platformie PC. Na tej platformie na przestrzeni dwóch lat serwis pogoda.interia.pl osiągnął wzrost na poziomie 20%.
Od 25 czerwca trwa kampania „Interia Pogoda – sprawdza się!”. Reklamy ulubionego serwisu pogodowego użytkowników polskich portali emitowane są w telewizji, kinach, radiu, prasie i online (w formie działań autopromocyjnych w portalu oraz artykułów eksperckich, odnoszących się do poruszonych w reklamach tematów).