Internet & Gry - Reklama

Serwisy motoryzacyjne Wirtualnej Polski najpopularniejsze

Grupa WP jest liderem wśród kontentowych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. W październiku WP Moto i WP Autokult przyciągnęły 3,5 miliona użytkowników. To już kolejny miesiąc, w którym serwisy wyprzedziły konkurencję.

 

Wirtualna Polska przygotowuje miesięcznie około 350 materiałów redakcyjnych w obszarze Motoryzacji. Są to zarówno aktualności i poradniki dla kierowców, jak i ekskluzywne teksty dla prawdziwych pasjonatów.

Udaje nam się wygrać dzięki konsekwencji i nieszablonowemu podejściu do motoryzacji. Pracujemy w tej chwili razem z grupą najlepszych dziennikarzy motoryzacyjnych w kraju. Użytkownicy cenią ich wiedzę i niezależność- mówi Mariusz Zmysłowski, redaktor naczelny WP Moto.

W październiku 2017 serwisy motoryzacyjne Wirtualnej Polski miały niemal 13% zasięg wśród polskich internautów. Liczba ich użytkowników w ciągu roku wzrosła o 17%, czyli o pół miliona. To najszybszy wzrost spośród czołowych wydawców.

W osiągnieciu tak dobrych wyników pomogła też integracja serwisów WP Moto i Autokult, do której doszło na początku roku.

Mimo silnej konkurencji efekty tych działań doskonale widać w ostatnich miesiącach. Strategia wydawnicza oparta nie tylko na treściach informacyjnych, ale także wysokiej, jakości poradnikach i materiałach lifestyle’owych podoba się naszym czytelnikom. Z kolei akcje społeczne, takie jak rozpoczęta niedawno WP Pomaga, pozwalają nawiązać z nimi bliższe relacje- dodaje Rafał Warecki dyrektor obszarów Motoryzacja, Technologie, Informacje w Wirtualnej Polsce.

WP Pomaga to akcja skierowana do osób, które chcą kupić używane auto. Użytkownicy w formularzu zgłaszają swoje preferencje i wymagania. Redakcja dzięki doświadczeniu i znajomości realiów polskiego rynku przygotowuje zestawienie samochodów odpowiadających oczekiwaniom. Artykuły, które powstały na bazie zgłoszeń od użytkowników, publikowane są raz w tygodniu.

Równolegle z coraz lepszymi wynikami serwisów redakcje rozwijają formaty wideo i live na Facebooku. Relacje przyciągają tam nawet kilkadziesiąt tysięcy widzów. Poziom publikacji motoryzacyjnych w Wirtualnej Polsce doceniają nie tylko użytkownicy, ale również partnerzy biznesowi. Efektem były między innymi widowiskowe działania z Cisowianką Perlage przy rajdzie Mille Miglia oraz akcja „Do celu” z Mercedesem.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *