Serwisy Ringier Axel Springer Polska z największą liczbą użytkowników
Według najnowszych danych Mediapanel (Gemius/PBI) za lipiec, 5 serwisów Ringier Axel Springer Polska: Medonet, Business Insider, Ofeminin, Komputer Świat oraz Auto Świat zdystansowało konkurencję zyskując wiodące pozycje w swoich kategoriach. Po zdobyciu w lipcu także przez Onet pierwszego miejsca wśród stron głównych portali oraz objęciu przez Onet Sport prowadzenia w kategorii serwisów sportowych, Ringier Axel Springer Polska awansowała również w ujęciu grupowym na trzecie miejsce, po Grupie Google i Grupie YouTube, wyprzedzając Grupę WP o 650 tys. użytkowników i uzyskując 21,76 mln RU.
– Na spektakularne wyniki zasięgowe naszych serwisów składa się przede wszystkim inwestowanie w jakość dziennikarską, codzienne budowanie zaufania naszych czytelników, słuchanie i opinii oraz ciągły rozwój produktowy. Fakt, że zajęliśmy pierwsze miejsca w prawie wszystkich kategoriach, a co najważniejsze widzimy, że nasze marki rosną i angażują coraz bardziej, potwierdza słuszność naszej strategii – mówi Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska.
Business Insider w lipcu po raz 6. utrzymał najlepszą pozycję z liczbą 8,10 mln RU i jest liderem w kategorii „Biznes, finanse, prawo”, wyprzedzając konkurencyjny Money.pl (6,92 mln) o 1,18 mln RU.
Serwis Medonet w lipcu po raz 19. z rzędu, liczbą 9,79 mln użytkowników zdobył 1. miejsca w kategoriach „Zdrowie i medycyna” oraz „Styl życia”, z największą od marca przewagą nad konkurencją, która obecnie wynosi 2,46 mln RU. Drugie miejsce w kategorii Styl życia zajmuje Onet Styl Życia z 8,88 mln RU.
Komputer Świat w lipcu niezmiennie zachowuje pozycję lidera w kategorii „Nauka i technologia” z wynikiem 4,83 mln użytkowników, a Ofeminin z wynikiem 5,26 mln RU wyprzedza swojego największego rywala, czyli serwis Polki.pl.
Auto Świat wyprzedza konkurencyjny Autokult o 396 tys. RU w kategorii „Motoryzacja” zdobywając 1. miejsce wśród serwisów redakcyjnych i zyskując 5,46 mln użytkowników.
Serwisy Ringier Axel Springer Polska awansowały także w ujęciu grupowym na trzecie miejsce, wyprzedzając Grupę WP o 650 tys. użytkowników i uzyskując 21,76 mln RU, po Grupie Google (27,95 mln RU) i grupie YouTube (24,99 mln RU).
Dane: Mediapanel (Gemius/PBI), lipiec 2021 r.