Serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska na pierwszym miejscu podczas ZIO w Pjongczang
Serwisy sportowe Grupy Onet-RASP zdecydowanie zdominowały Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang, wygrywając z konkurencją w 14 z 17 olimpijskich dni. Podczas trwających od 9 do 25 lutego zawodów, serwisy sportowe Grupy odwiedzało średnio 1,57 miliona polskich internautów dziennie, wobec 1,45 milionów na serwisach Grupy WP i 0,72 miliona na serwisach sportowych Grupy Gazeta.pl. Najwięcej użytkowników – 2,16 miliona odnotowano 19 lutego – w dniu rywalizacji drużynowej skoczków narciarskich.
– Całodobowa praca redakcji z całodziennymi, a właściwie nocnymi, relacjami na żywo oparta była o newsroom sportowy, z bezcennymi materiałami od wysłanników specjalnych do Korei – Tomasza Kalemby i Kamila Wolnickiego. Codziennie z zaproszonymi gośćmi najważniejsze wydarzenia w programie „Misja: Korea” omawiał Michał Pol, Janusz Pindera i Michał Chmielewski. Ponadto, dzięki współpracy z TVP, mogliśmy zaoferować użytkownikom ekskluzywne materiały z Pjongczangu – mówi Łukasz Widuliński, redaktor naczelny serwisów sportowych Grupy Onet-RAS Polska. – Ważne było dla nas także partnerstwo medialne z Polskim Komitetem Olimpijskim. To wszystko złożyło się na najbardziej kompleksową ofertę w polskim Internecie. Dziękujemy użytkownikom za okazane po raz kolejny zaufanie. Przy okazji mistrzostw świata w piłce nożnej postaramy się ich ponownie pozytywnie zaskoczyć – mówi Łukasz Widuliński.
Dane: Gemius/PBI, 9-25 lutego 2018 r.