Sieć kin Helios świętuje 30-lecie działalności
Helios – największa sieć kin w Polsce, dysponująca aż 53 multipleksami w całym kraju – obchodzi w tym roku swoje trzydzieste urodziny. Przez te trzy dekady obiekty sieci stały się dla widzów synonimem doskonałej rozrywki i niepowtarzalnych doznań kinowych. Aby uczcić ten wyjątkowy jubileusz, Helios przygotował dla widzów specjalny konkurs.
W styczniu 1993 r. spółka Helios (wtedy Centrum Filmowe Helios 2000) zaprosiła widzów do swojego pierwszego kina – słynnego Bałtyku w Łodzi. Obiekt ten miał jeden, olbrzymi ekran i ponad 800 foteli, a także balkon. Pierwszym filmem, które pokazało kino prowadzone przez nową spółkę, był „Kevin sam w Nowym Jorku”, a w tamtym roku triumfy na ekranach święcił kultowy „Park Jurajski”. 30 lat później Helios to największa sieć kin w Polsce, dysponująca 53 obiektami, które oddają do dyspozycji widzów aż 296 ekranów i prawie 55 tys. miejsc. Sieć skupia swoją działalność głównie w miastach średniej wielkości, ale jej obiekty są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu. Od 2010 r. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora.
– Od momentu powstania Helios zdobył serca milionów widzów, oferując im niezapomniane filmowe wrażenia i najnowsze technologie kinowe – możliwość oglądania najlepszych filmów w najlepszej jakości dźwięku i obrazu oraz w komfortowych warunkach. W ciągu 30 lat działalności sieć przeszła wiele zmian, ale jedno pozostało niezmienne – nasze zaangażowanie, dzięki któremu zapewniamy widzom moc kinowych emocji – mówi Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios i członek zarządu Agory S.A.
Z okazji jubileuszu Helios zachęca widzów do przypomnienia sobie i opowiedzenia o wspólnych chwilach z ulubionym kinem w roli głównej w jubileuszowym konkursie sieci. Najlepsze, najbardziej wzruszające lub radosne historie kinomanów związane z filmowymi wizytami w kinach Helios na przestrzeni ostatnich 30 lat zostaną nagrodzone rocznymi karnetami do multipleksów sieci. Dodatkowo, najpiękniejsze nagrania z udziałem widzów stworzą wyjątkowy spot.
Szczegóły dotyczące urodzinowego konkursu dostępne są na stronie www.helios.pl/30lecie.
Jubileuszowy konkurs Heliosa jest promowany we wszystkich kinach sieci, w radiu oraz w internecie, w tym również w mediach społecznościwych (Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin). Działania zaplanował dział marketingu sieci Helios.