BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

„Ślub od pierwszego wejrzenia” – Oglądany już przez 25% kobiet

„Ślub od pierwszego wejrzenia”, budzący na całym świecie skrajne emocje miłosny eksperyment, co tydzień przyciąga coraz większą liczbę widzów.

 

W tym tygodniu losy 3 par, które zdecydowały powiedzieć sobie „TAK” przed urzędnikiem Stanu Cywilnego, śledziło już 1,5 mln osób. Show przyciągnęło przed odbiorniki aż 25% kobiet zasiadających w tym czasie przed odbiornikami TV.

Udział w rynku w paśmie programu w grupach kobiecych był wyższy niż suma udziałów wszystkich trzech pozostałych stacji z BIG4!

„Ślub od pierwszego wejrzenia” gwarantuje również dotarcie do bardzo atrakcyjnego profilu reklamowego. Wśród widzów programu jest aż 73% kobiet, 53% osób w wieku 25-49 lat, 74% mieszkańców miast i aż 80% osób z dochodem na gosp. ponad 2000 zł.

A przed nami dalsze losy świeżo upieczonych małżonków: Ani i Grzegorza, Agnieszki i Marcina oraz Pauliny i Krzysztofa.

Kto zdecyduje się kontynuować wspólną drogę życiową, dowiemy się już w finałowym odcinku 27 listopada o godz. 22:30 w TVN

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *