Według badania Gemius/PBI w kategorii Kuchnia, gotowanie Grupa Interia dominuje na rynku, z wynikiem 4,9 mln RU w marcu 2018. Największa w tym zasługa serwisu Smaker, który łączy funkcję społecznościową i poradnikową – użytkownicy korzystają z niego w poszukiwaniu sprawdzonych przepisów na smaczne i zdrowe dania, ale również po to, by wymienić się doświadczeniami, opiniami i spostrzeżeniami.
W marcu br. Smakera odwiedziło ponad 4,5 mln RU, którzy wygenerowali blisko 43 mln odsłon.
Należy też uwzględnić aplikacje Smaker oraz Smaker – Ciasta i desery (obie działające zarówno w systemach Android i iOS) – korzysta z nich w sumie prawie 100 tys. użytkowników, generujących w aplikacjach ponad 15 mln odsłon miesięcznie.
– Święta ze Smakerem powoli stają się nową tradycją polskich użytkowników internetu. Ale marcowe wyniki to nie tylko efekt poszukiwania przepisów potraw, które pojawiły się na wielkanocnych stołach. To również rezultat regularnego umacniania się stałej społeczności serwisu, która jest największą siłą Smakera – mówi Andrzej Potocki, Dyrektor Pionu Serwisów Tematycznych w Interii.
Smaker to dzisiaj 3804 filmy wideo z przepisami, 51906 kucharzy, 75424 przepisy i 324074 książki kucharskie stworzone przez użytkowników. Kiedy czytacie Państwo ten komunikat – liczby te na pewno są już większe…
Według Badania Gemius/PBI w marcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 20,4 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon, a sam portal Interia – 14,8 mln użytkowników i 828,1 mln odsłon.