MediaTVP

SMART TV OTT – nowy produkt w ofercie TVP

Rozwój usług przesyłania strumieniowego over-the-top (OTT) wpływa na zmianę dynamiki siły oddziaływania branży telewizyjnej, dając odbiorcom pełną kontrolę nad tym, jakie treści wideo oglądają i kiedy.

 

Rozwój OTT został przyspieszony przez pandemię COVID-19, a globalny rynek przesyłania strumieniowego treści wg większości estymacji rynkowych ma podwoić się z 25 mld do ponad 50 miliardów dolarów jeszcze w tym roku, ponieważ widownia na całym świecie zostaje w domu i szuka rozrywki na żądanie. W najbliższych latach spodziewamy się, stabilizacji rynku OTT, wg TVSquared  w 2023 roku poziom przychodów osiągnie pułap ok. 34 miliardów dolarów co oznacza roczną stopę wzrostu przekraczającą 8%.

Synergiczne strategie telewizyjne i cyfrowe stają się dziś niezbędne, aby marki docierały do ​​konsumentów skutecznie. Kampanie realizowane na wielu urządzeniach mogą się uzupełniać i przyczyniać się do głębszego zaangażowania. Łącząc reklamę telewizyjną i cyfrową, marki mogą czerpać korzyści z masowej świadomości tradycyjnych mediów, a także z ukierunkowanego, osobistego charakteru wielu kanałów cyfrowych.

Obecnie – wg firmy Nielsen –  w Polsce już 28% gospodarstw domowych dysponuje SMART TV podłączonym do internetu. Ciężko zatem traktować segment OTT jako niszowy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów biznesowych wprowadzamy do oferty reklamowej BR TVP – nowy pakiet TVP SMART OTT. Istotą produktu jest emisja spotu 30”  w środowisku SMART TV, HBB TV, STB i ANDROID TV, która łączy zalety reklamy telewizyjnej i online. Spot reklamowy wyświetlany jest przed audycjami oferty TVP VOD i rozliczany w modelu CPM (klient płaci za 1000 odtworzeń). Ekskluzywne warunki emisji tylko jeden spot reklamowy dla materiału wideo z oferty TVP VOD maksymalizuje efektywność impresji.

 

 

Pełnoekranowa reklama wideo w formie pre rolla tylko z jedną reklamą w breaku daje gwarancję 100% widoczności zapewniając ekskluzywny a zarazem przyjazny odbiór przez widzów na interaktywnych ekranach TV.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *