SMART TV OTT – nowy produkt w ofercie TVP
Rozwój usług przesyłania strumieniowego over-the-top (OTT) wpływa na zmianę dynamiki siły oddziaływania branży telewizyjnej, dając odbiorcom pełną kontrolę nad tym, jakie treści wideo oglądają i kiedy.
Rozwój OTT został przyspieszony przez pandemię COVID-19, a globalny rynek przesyłania strumieniowego treści wg większości estymacji rynkowych ma podwoić się z 25 mld do ponad 50 miliardów dolarów jeszcze w tym roku, ponieważ widownia na całym świecie zostaje w domu i szuka rozrywki na żądanie. W najbliższych latach spodziewamy się, stabilizacji rynku OTT, wg TVSquared w 2023 roku poziom przychodów osiągnie pułap ok. 34 miliardów dolarów co oznacza roczną stopę wzrostu przekraczającą 8%.
Synergiczne strategie telewizyjne i cyfrowe stają się dziś niezbędne, aby marki docierały do konsumentów skutecznie. Kampanie realizowane na wielu urządzeniach mogą się uzupełniać i przyczyniać się do głębszego zaangażowania. Łącząc reklamę telewizyjną i cyfrową, marki mogą czerpać korzyści z masowej świadomości tradycyjnych mediów, a także z ukierunkowanego, osobistego charakteru wielu kanałów cyfrowych.
Obecnie – wg firmy Nielsen – w Polsce już 28% gospodarstw domowych dysponuje SMART TV podłączonym do internetu. Ciężko zatem traktować segment OTT jako niszowy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów biznesowych wprowadzamy do oferty reklamowej BR TVP – nowy pakiet TVP SMART OTT. Istotą produktu jest emisja spotu 30” w środowisku SMART TV, HBB TV, STB i ANDROID TV, która łączy zalety reklamy telewizyjnej i online. Spot reklamowy wyświetlany jest przed audycjami oferty TVP VOD i rozliczany w modelu CPM (klient płaci za 1000 odtworzeń). Ekskluzywne warunki emisji tylko jeden spot reklamowy dla materiału wideo z oferty TVP VOD maksymalizuje efektywność impresji.
Pełnoekranowa reklama wideo w formie pre rolla tylko z jedną reklamą w breaku daje gwarancję 100% widoczności zapewniając ekskluzywny a zarazem przyjazny odbiór przez widzów na interaktywnych ekranach TV.