Telekomunikacja - Telefony - Promocje

„Śmigaj w najszybszej sieci!” – rusza kampania reklamowa oferty T-Mobile na kartę (wideo)

Latem chętniej próbujemy nowych rzeczy i nie chcemy martwić się przyziemnymi sprawami. W T-Mobile doskonale to rozumiemy, dlatego w połowie czerwca klienci taryfy GO! na kartę otrzymali od nas w prezencie aż 100 GB do wykorzystania przez 60 dni – wystarczy doładować swoje konto w aplikacji i śmigać w najszybszej sieci. A już jutro w internecie startuje kampania reklamowa ze spotem promocji, który od 29 czerwca będzie emitowany również w telewizji.

 

Ilu ludzi, tyle pomysłów na spędzenie wakacyjnych dni. By móc w tym czasie czuć się swobodnie i robić to, co się lubi najbardziej, bez obawy o zużyte gigabajty, przygotowaliśmy dla klientów taryfy GO! na kartę promocję, która z pewnością pozwoli im zapomnieć o przyziemnych sprawach, takich jak wyczerpany pakiet danych internetu mobilnego, czy słaba jakość takiego połączenia.

Dzięki naszej wakacyjnej ofercie od 17 czerwca użytkownicy T-Mobile na kartę mogą skorzystać z bonusu w postaci 100 darmowych gigabajtów do wykorzystania przez 60 dni w najszybszej sieci w Polsce. Wystarczy doładować konto jednorazowo kwotą 30 zł lub więcej w aplikacji „Mój T-Mobile” i już! Można śmigać J Nowi użytkownicy z kolei mogą wykonać doładowanie w dowolnym kanale, w ciągu 30 dni od aktywacji startera. Ze środków z doładowania, klient może aktywować dowolną usługę np. „Bez limitu L” na 30 dni, w ramach której ma 15 GB oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i Supernet Video DVD. A do tego po każdym doładowaniu konta, klient otrzyma ekstra pakiet GB.

Co więcej, prędkość naszego internetu mobilnego potwierdza niezależny ranking SpeedTest.pl, na czele którego znajdujemy się już 4 rok z rzędu! Więcej na temat promocji możecie przeczytać tutaj.

Promocję 100 GB na lato promuje kampania reklamowa. Komunikację online, w mediach społecznościowych, radiu oraz na nośnikach w punktach sprzedaży można zobaczyć już od jutra. Z kolei spoty reklamowe pojawią się w telewizji od 29 czerwca.

 

 

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie, mediach społecznościowych i radiu poprowadzi VMLY&R.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *