So Magazyn w Wirtualnej Polsce
Wirtualna Polska stworzyła nowy projekt do prezentowania ekskluzywnych treści lifestyle. So Magazyn będzie wydawany raz w miesiącu wraz z konkretnym hasłem przewodnim. To intrygujący w danym momencie temat, który porusza Polaków. Pierwsze wydanie jest dostępne pod adresem so-magazyn.pl, otwiera je duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis.
Redakcja zajrzy do świata mody i designu, poszuka nieoczywistych, najpiękniejszych miejsc w Polsce, stworzy kulinarną mapę świata. Przez wybrane motywy kolejnych edycji magazynu przeprowadzą czytelników zaproszeni bohaterowie. Będą to osoby znane ze świata kultury, sztuki, sportu, polityki i show-biznesu. Redakcja zaprosi gości w nietypowe miejsca, zachęci do próby wyjścia ze strefy komfortu i sprowokuje do otwarcia się na nowe sytuacje. Efektem będzie wyjątkowa „okładka” wydania – pogłębiony wywiad i sesja zdjęciowa.
– So pretty, so unique, so sexy – czyli So Magazyn. Stworzyliśmy to miejsce z myślą o odbiorcach ceniących najwyższą jakość, zwracających uwagę na estetykę, szukających pozytywnych i inspirujących treści. To prezent dla wszystkich, którzy potrzebują odrobiny wytchnienia w internecie, czegoś do poczytania przy kawie, chwili oddechu, kropli piękna i kreatywności – mówi Aleksandra Nagel, redaktor naczelna So Magazynu.
Pierwsze wydanie z hasłem przewodnim „So…90s!” ukazało się w piątek, 25 października. Otwiera je duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis, które oprowadzą czytelników po latach 90. w popkulturze, polityce i modzie. Gwiazdy odwiedziły legendarny prezydencki apartament w Hotelu Marriott, gdzie opowiedziały jakich miały wówczas idoli, co je fascynowało i jakie miały marzenia. Bohaterki wspólnie z redakcją zastanowią się, jak przeszłość wpływa na współczesne Polki.
Hanna Lis zabierze użytkowników w kulinarną podróż po swoim dzieciństwie, które spędzała we Włoszech, Szwecji i w Polsce. Dodatkowo, w pierwszym wydaniu odbędzie się premiera formatu „Hanna i Przyjaciele”. Prowadząca wspólnie ze swoimi najbliższymi przygotuje w nim najciekawsze potrawy i podzieli się kulinarnymi inspiracjami z całego świata.
– Nowy projekt WP wpisuje się nie tylko w potrzeby użytkowników, ale także panujące w mediach trendy. Zapraszając naszych bohaterów do współtworzenia wydania, chcemy spopularyzować konwencję „guest editor” w polskim internecie. So Magazyn będzie świeżą, magazynową formą promowaną m.in. na stronie głównej WP – tłumaczy Dominika Olszyna, Head of Content Marketing WP Brand Studio.
Pierwsze wydanie od strony kreatywnej wsparła agencja MAD Illustrators, która skupia ilustratorów, grafików i specjalistów od animacji. Do pierwszego wydania ilustrację stworzyła Marlena Stawarz.
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP SportoweFakty i dobreprogramy.pl. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, we wrześniu 2019 roku z produktów internetowych WP korzystało 21 mln realnych użytkowników. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie CANAL+, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.