Prasa - Ksiązka

Specjalne wydanie „Wyborcza na Wielkanoc”

Z okazji Wielkanocy już w najbliższą sobotę, 31 marca br. ukaże się „Wyborcza na Wielkanoc” – specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego”.
 

 
W wydaniu znajdzie się poradnik, jak dobrze żyć do setki. Jacek Santorski przedstawi dekalog na drugą połowę życia i opowie, jak pokonać złe nawyki. Redakcja sprawdzi, czego 40-latkowie mogą się nauczyć od 20-latków dzięki wspólnej pracy, skąd biorą się nieporozumienia w komunikacji z millenialsami oraz dlaczego Polacy kochają brytyjską szkołę.
Wacław Radziwinowicz przedstawi barwną historię rosyjskich trucicieli – od czasów Stalina do zabójstwa Aleksandra Litwinienki, Małgorzata I. Niemczyńska – niezwykły życiorys Mirosława Hermaszewskiego, a redakcja „Dużego Formatu” opisze fenomen chórów i wspólnego śpiewania w Niemczech. Maciej Jarkowiec sprawdzi, jak się ma kościelna rewolucja papieża Franciszka po pięciu latach pontyfikatu.
W numerze czytelnicy będą mogli również znaleźć premierowe fragmenty książki „Homo deus. Krótka historia jutra” Yuvala Noah Harariego oraz krzyżówkę.
W wydaniu „Gazety Wyborczej” z 31 marca br., jak co sobotę, pojawi się też tygodnik „Wysokie Obcasy” oraz dodatek z tekstami z „The Wall Street Journal”.
Redakcja „Wysokich Obcasów” przygotowała wywiad z Dominiką Kulczyk o tym, jak mądrze pomagać. W tygodniku znajdzie się też rozmowa z Katarzyną T. Nowak o wychodzeniu z alkoholizmu oraz mini-reportaż Renaty Radłowskiej, która sprawdzi, co dzieje się, gdy to mężczyźni – a nie kobiety – są stroną komplementowaną, i dlaczego tak bardzo ich to peszy.
W dodatku „The Wall Street Journal” pojawią się artykuły m.in. o niewygodnym romansie Donalda Trumpa, zagrożeniu rozłamem w Iraku oraz o pierwszym wypadku, w którym bezzałogowy samochód zabił pieszego.
Cena „Gazety Wyborczej” w sobotę, 31 marca br. wyniesie 7,99 zł.
Wydanie wspiera promocja w internecie (media społecznościowe), w radiu (Radio Kolor, Chilli Zet, RMF FM, Radio TOK FM, Radio Pogoda, RMF Classic, MUZO FM), w punktach sprzedaży prasy, na nośnikach reklamy wewnętrznej Platform Channel, a także autopromocja. Kampanię przygotował Dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *