Sport.pl podsumowuje akcję „Stroje za asy” – ponad 200 strojów trafi do młodych siatkarzy
Podczas zakończonych w niedzielę, 19 września br. Mistrzostw Europy w siatkówce polska reprezentacja uzyskała w sumie aż 64 asy serwisowe, co dało jej pierwsze miejsce pod tym względem w całej klasyfikacji turnieju. Dzięki temu w ramach akcji serwisu Sport.pl „Stroje za asy” do młodych adeptów siatkówki trafi aż 225 strojów meczowych.
Przy okazji Mistrzostw Europy w siatkówce Sport.pl zorganizował prospołeczną akcję specjalną „Stroje za asy”, w ramach której za każdy as serwisowy w wykonaniu polskich siatkarzy redakcja postanowiła ufundować młodym zawodnikom trzy komplety strojów meczowych.
Podsumowanie akcji i ogłoszenie laureatów pojawiło się w serwisie Sport.pl, a o samej akcji wielokrotnie informowano na stronie głównej Gazeta.pl, w tekstach poświęconych Mistrzostwom Europy i w programach-analizach „Sekcja siatkarska”.
Częścią akcji „Stroje za asy” były także liczniki asów, które Sport.pl uruchomił w internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej na budynku Cepelii w Warszawie i przy Dworcu Głównym w Katowicach. To kolejna akcja serwisu, w ramach której redakcja uruchomiła specjalny licznik. Wiosną działał „Licznik rekordu”, dzięki któremu można było śledzić informacje o strzeleckich wyczynach Roberta Lewandowskiego oraz jego kolejne gole w pogoni za rekordem Gerda Muellera.
Sport.pl to jeden z największych serwisów sportowych w Polsce, także dzięki bijącym rekordy aplikacjom Sport.pl LIVE i Football LIVE. Redakcja codziennie dostarcza użytkownikom najświeższych informacji sportowych z kraju i ze świata z różnych dyscyplin sportowych. Atrakcyjna forma prezentowania informacji w serwisie (multimedia, relacje na żywo) przyciągnęła w sierpniu 2021 roku ponad 6,5 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 90,4 mln odsłon (wg badania Mediapanel).
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w sierpniu 2021 roku serwisy Grupy Agora odwiedziło 17,5 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 639,8 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Plotek.pl, Wiadomosci.gazeta.pl, eDziecko.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl.