Startują 2 nowe kampanie reklamowe – Polsat Box i Plus (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa z Jackiem Braciakiem, Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim promująca najnowszą, wyjątkową ofertę łączoną operatorów.
W osobnej kampanii Polsat Box zapowiada najbardziej emocjonujące wydarzenia sportowe najbliższych tygodni – wszystkie mecze siatkarskich Mistrzostw Europy, Ligę Mistrzów UEFA i wielkoszlemowy US Open, które będzie można obejrzeć w kanałach sportowych dostępnych w ofertach Polsat Box.
Szok! Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód Plusa już za 19 zł/mies.
Od 17 sierpnia w ofercie łączonej klienci mogą kupić telewizję Polsat Box z Disney+ i światłowodem Plusa już za 19 zł/mies. przez cały pierwszy rok po rabatach. Spot telewizyjny z Jackiem Braciakiem Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim wykorzystuje słowo „szok”, które podkreśla wyróżniki najnowszej oferty: jej bardzo korzystną cenę, ale także wysoką jakość usług, z których skorzysta cała rodzina. Rodzice docenią telewizję w wysokiej jakości obrazu, młodzi fani gier online niezawodny i szybki Internet, a dzieci – najnowsze propozycje jednej z najpopularniejszych na świecie platform streamingowych Disney+.
Kampania promująca ofertę łączoną Polsat Box i Plusa jest prowadzona w telewizji (stacjach Polsat, TVN, TVS i kanałach tematycznych), radiu i Internecie.
foto. Polsat Box