MediaPolsat BOXZapowiedzi TV

Startuje kampania świąteczna Polsat Box (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) promująca propozycje świąteczne operatora – nowy pakiet podstawowy M Sport za 60 zł/mies. dostępny w telewizji satelitarnej i kablowej IPTV, 3 miesiące pełnej oferty bez opłat i dekoder 4K już od 1 zł. Dodatkowo, w ramach świątecznej promocji, abonenci Polsat Box mogą otrzymać 100 zł zwrotu od Plusa za przeniesienie numeru telefonu do tej sieci. W dwóch spotach telewizyjnych wystąpili znani i lubiani przez polskich widzów aktorzy Jacek Braciak i Wojciech Mecwaldowski.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Kampania to wynik współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft (wcześniej Scholz & Friends). Będzie ona prowadzona w telewizji, Internecie i stacjach radiowych. Przygotowane z tej okazji dwa spoty reklamowe wprowadzają widzów w pogodny, świąteczny nastrój świąt, przywołując obraz rodziny poszukującej prezentów gwiazdkowych.

      W rolę głowy rodziny po raz kolejny wcielił się Jacek Braciak, który podczas zakupów postanowił odwiedzić salon Polsat Box. Żona i dzieci odnajdują go tam, gdy ogląda mecz. Wspólnie poznają nowe pakiety z bogatą ofertą sportową (spot 30”). Wychodząca z salonu rodzina zostaje zaczepiona przez sprzedawcę – w tej roli wystąpił Wojciech Mecwaldowski – i otrzymuje informację, że to nie koniec prezentów, bo za przeniesiony numer do Plusa czeka ich kolejny – 100 zł zwrotu za każdy numer (spot 15”).

      Nowy pakiet podstawowy M Sport to 69 różnorodnych kanałów dla całej rodziny wzbogaconych o stacje: Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów UEFA, Eleven Sports z m.in. włoską Serie A TIM, hiszpańską LaLiga Santander i wyścigami Formula 1® oraz promocyjnie CANAL+ SPORT3 i 4 z PKO BP Ekstraklasą za 0 zł. Więcej o świątecznych promocjach w Polsat Box można przeczytać TUTAJ.

       

       

      Metryczka kampanii:

      Kreacja: Agencja Freundschaft,

      Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk,

      Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza,

      Reżyser: Piotr Janowski,

      Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Grupa Discovery, TVS), online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska).

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *