Startuje konkurs reklamy radiowej adFM AWARDS
Startuje konkurs reklamy radiowej adFM AWARDS, w którym do wygrania jest kampania reklamowa w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł. Na nominacje projektów, w których radio było obecne w sposób unikalny, niestandardowy czy też wyjątkowo kreatywny czekamy do 31 października 2017 roku, a zwycięzcę wybranego przez jury poznamy na gali Konkursu Kreatura w listopadzie.
W konkursie adFM AWARDS można zgłosić dowolny projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa czy wydarzenie, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego.
Do konkursu mogą się zgłaszać:
- agencje reklamowe, nominując własne prace zrealizowane dla marketerów,
- teamy kreatywne i strategiczne z domów mediowych i działające bezpośrednio u marketerów zgłaszając własne projekty,
- inni uczestnicy rynku reklamowego zgłaszając prace agencji reklamowych lub teamów kreatywnych z innych firm.
Zgłoszenia można przesyłać za pomocą formularza na stronie www.adfm.pl ; nominować można dowolna liczbę projektów, każde zgłoszenie jest całkowicie darmowe.
Nagrodę otrzyma firma (agencja reklamowa, dom mediowy, marketer), w której powstał zwycięski projekt lub osoba indywidualna, jeśli jako freelancer, jednoosobowo stworzyła zwycięski projekt.
Spośród zgłoszonych propozycji jury preselekcyjne wybierze 20 najlepszych, które finalnie zostaną poddane pod ocenę jury konkursu złożonego z przedstawicieli branży radiowej, medialnej i reklamowej.
Nagrodą w konkursie adFM AWARDS 2017 jest kampania reklamowa w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (za taką kwotę zwycięzca będzie mógł zbudować silną kampanię na antenie RMF FM).