Startuje sprzedaż oferty Magenta Dom z telewizją od T-Mobile
Kilka dni temu świętowaliśmy premierę naszego pakietu usług dla domu – Magenta Dom – a już od dziś jest on dostępny w sprzedaży stacjonarnej i online. Na klientów, poza nielimitowanym abonamentem komórkowym oraz superszybkim internetem światłowodowym, czeka także nowość w naszej ofercie – telewizja linearna, dostępna na dekoderze i w aplikacji, z najchętniej oglądanymi przez Polaków kanałami. Od filmów i seriali, przez sport, informacje, bajki dla dzieci, czy filmy dokumentalne – w T-Mobile każdy znajdzie doskonałą rozrywkę.
Nie ma jak w domu – powiedzenie to od 4 lipca stanie się jeszcze bardziej aktualne, bo właśnie od tego dnia w naszych sklepach oraz online dostępna będzie unikalna oferta usług dla domu, Magenta Dom. Nielimitowany abonament komórkowy pozwoli dzwonić, SMS-ować czy surfować w necie bez ograniczeń, superszybki internet światłowodowy umożliwi sprawną pracę i naukę zdalną oraz zapewni prawdziwą frajdę podczas grania online, a pakiet najlepszej rozrywki TV umili wieczory świetnymi seansami filmowymi i serialowymi. A to wszystko w cenie 95 zł miesięcznie!
Magenta Dom to oferta łącząca w sobie brak ograniczeń (w tym nielimitowany Internet komórkowy), ale także elastyczność i prostotę. Co to oznacza? W nowej ofercie oprócz abonamentu komórkowego i światłowodu, klient otrzymuje również telewizję ze 130 kanałami (w tym m.in. HBO, Eleven Sports i kanały z rodziny Disneya, TVN czy Discovery) z pakietu L w promocyjnej ofercie na rok. Po tym czasie klienci mogą dostosowywać zakres pakietów do swoich potrzeb, zmieniając je nawet co miesiąc. A dokonanie takiej zmiany to zaledwie kilka kliknięć w aplikacji. Oferta Magenta Dom z usługą telewizyjną to także roczny bezpłatny dostęp do platformy Player bez reklam oraz usługi „Rozrywka bez Ograniczeń”, która pozwala korzystać każdego miesiąca z tej samej lub innej platformy streamingowej – takiej jak ELEVEN SPORTS, Legimi, Tidal czy HBO Max
Na tym jednak nie kończy się unikalność tej oferty. Powstała ona w oparciu o analizy opinii klientów, którzy wskazywali, jakie programy są dla nich istotne i co faktycznie chcieliby znaleźć w ofercie telewizji linearnej. Wspólnie z partnerami stworzyliśmy więc ofertę, która uwzględnia ich potrzeby.
Start usługi telewizyjnej T-Mobile pokazuje, że w Polsce kanały linearne są bardzo silnie umocowane. Tym bardziej cieszymy się, że już od samego początku funkcjonowania oferty, zapewniamy klientom T-Mobile długoterminowy dostęp do kanałów Disneya. Każdy widz znajdzie dla siebie coś interesującego: rozrywkę w FOX i FOX Comedy, rzetelne i inspirujące produkcje dokumentalne w kanałach z rodziny National Geographic czy wreszcie pasjonujące filmy i serie dla dzieci i młodzieży w Disney Channel, Disney Junior i Disney XD. Dodatkowo, klienci T-Mobile z dostępem do kanału National Geographic mogą – bez dodatkowych kosztów – korzystać z kolekcji na żądanie National Geographic Play – powiedziała Marlena Pasowski, Director Affiliate Sales na Europę Środkową w The Walt Disney Company.
Klienci wybrali to, co najlepsze
Setki kanałów do dyspozycji, ale większość nigdy nie jest włączana – brzmi znajomo? Podczas tworzenia oferty Magenta Dom chcieliśmy dać klientom to, czego potrzebują i z czego faktycznie korzystają, zamiast obciążać ich kosztami wielu opcji, które ich nie interesują. Na podstawie badania ich opinii wyselekcjonowanych zostało łącznie 130 kanałów, które klienci wskazali jako te, które oglądają i chcą znaleźć w swoim pakiecie usług. Dzięki współpracy z partnerami i dostawcami treści, w Magenta Dom na widzów czekają więc ich ulubione kanały o tematyce dokumentalnej, przyrodniczej i podróżniczej i wiele więcej
Ogromnie się cieszę, że niezwykle bogate i różnorodne portfolio kanałów i platform Warner Bros. Discovery trafi teraz do klientów T-Mobile. Znajdują się w nim takie stacje jak TVN24 – najbardziej popularna i opiniotwórcza stacja newsowa w Polsce, czy Eurosport – numer 1 wśród płatnych kanałów sportowych w Polsce i w Europie. W T-Mobile będą też dostępne produkcje premium z trzech kanałów HBO, a w ramach dodatkowej usługi użytkownicy zyskają dostęp do wiodących platform streamingowych Warner Bros. Discovery: Player i HBO Max. Naszym priorytetem zawsze było i jest dotarcie z ofertą tam, gdzie chcą nas oglądać nasi odbiorcy. Dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę! – powiedziała Dorota Żurkowska, członkini zarządu TVN oraz dyrektor zespołu Commercial Development i Distribution Warner Bros. Discovery w Polsce.
Pojawienie się pełnego portfolio kanałów BBC Studios w ofercie Magenta Dom to ważny krok w naszej współpracy z T-Mobile. Dzięki niemu będziemy mogli docierać do nowych widzów z wyjątkowymi produkcjami przyrodniczymi BBC Earth, nagradzanymi brytyjskimi serialami BBC First i docenianymi przez rodziców inspirującymi i uwrażliwiającymi programami CBeebies, dla najmłodszych widzów. W ofercie nie zabraknie skierowanego do kobiet kanału BBC Lifestyle , męskiej rozrywki w BBC Brit oraz jednego z najbardziej szanowanych i rzetelnych kanałów informacyjnych na świecie – BBC World News – komentuje Zbigniew Pruski, commercial director w BBC Studios na CEE.
Projektowanie oferty telewizyjnej w oparciu o precyzyjne uwagi i preferencje samych użytkowników to unikalne podejście na rynku, które pozwoliło stworzyć pakiet skrojony na miarę potrzeb klientów, zawierający dokładnie to, co lubią.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis.
Więcej informacji na temat oferty Magenta Dom można znaleźć pod adresem www.t-mobile.pl/c/magenta-dom/oferta, a szczegóły dot. komponentu telewizyjnego na stronie www.t-mobile.pl/c/magenta-dom/telewizja.