Startuje „Wczoraj & Jutro” – nowy program T-Mobile z udziałem znanych postaci sztuki, sportu i internetu (wideo)
Rusza nowa seria T‑Mobile „Wczoraj & Jutro”. W 10-odcinkowym programie znane postaci polskiego świata kultury, nauki i sportu, w tym m.in. z Małgorzata Halber, Robert Korzeniowski, Karol Wójcicki czy Michał Piróg, a także przedstawiciele generacji Z i eksperci T‑Mobile Polska opowiadają o tym, co czeka nas w nadchodzącej przyszłości. Goście robią również przegląd zmian, które w ostatnich latach dokonały się na naszych oczach. Nowy format stanowi część projektu „Człowiek 2040”, w którym T‑Mobile wraz z analitykami Polityki Insight oraz na podstawie setek badań i trendów przewiduje, jak może wyglądać nasze życie w 2040 roku. Pierwsze odcinki cyklu „Wczoraj & Jutro” można już oglądać na kanałach YouTube i Facebook T‑Mobile Polska oraz w specjalnej sekcji portalu Wirtualna Polska.
Ubrania w usłudze subskrypcyjnej, zarządzanie ludźmi przez sztuczną inteligencję czy personalizacja programów nauczania, to nie tylko pomysły na przyszłość, w której możemy żyć już w 040 roku. To możliwe kierunki rozwoju trendów, które już dziś możemy obserwować, a które zostały przedstawione we wspólnym cyklu T‑Mobile Polska i Polityki Insight – „Człowiek 2040”. Seria powstała na bazie setek danych i raportów przeanalizowanych przez ekspertów PI i zaowocowała stworzeniem wizji jutra, podzielonej na 10 obszarów: „Kształcę się”, „Komunikuję się”, „Mieszkam”, „Przemieszczam się”, „Używam”, „Kupuję”, „Organizuję się”, „Pracuję”, „Odpoczywam” oraz „Dbam o siebie”.
Kontynuacją tej wizji w ieco innej i humorystycznej formie jest z kolei nowy format wideo „Wczoraj & Jutro”, w którym to różnorodni goście konfrontują swoje przemyślenia związane z przyszłością, a przy okazji wspominają to, co składało się wczoraj na naszą codzienność. Wspólnie z nimi przeniesiemy się do szalonych lat 90., pojeździmy polonezem, przywołamy obraz obowiązkowych w każdym domu meblościanek czy po raz pierwszy połączymy się z internetem.
Jeden cykl, wiele głosów
„Wczoraj & Jutro” to program o zmieniającym się świecie, stworzony w lekkiej, nierzadko humorystycznej formie. Pojawią się w nim postacie takie jak model i influencer Bartosz Kloch, tancerz i choreograf Michał Piróg, popularyzator astronomii Karol Wójcicki, mistrz olimpijski, chodziarz i lekkoatleta Robert Korzeniowski, influencerka Agata Świderska, rysowniczka i pisarka Małgorzata Halber oraz Natalia Fiedorczuk – pisarka, piosenkarka i instrumentalistka. Towarzyszyć im będą wypowiedzi przedstawicieli świata technologii, który reprezentują pracownicy T‑Mobile.
Dziesięć zagadnień, wiele spojrzeń
W ramach serii powstało 10 kilkuminutowych odcinków, spośród których każdy dotyczy innej czynności znanej z projektu „Człowiek 2040”. Filmy zostały podzielone na dwie części – w pierwszej goście dyskutują o przeszłości i zmianach, które od tego czasu się dokonały. W drugiej zaś mierzą się z rzeczywistością jutra i możliwymi kierunkami rozwoju.
Na start programu dostępne są trzy odcinki: pierwszy poświęcony tematowi mieszkalnictwa, drugi związany z rozwojem zakupów i trzeci dotyczący dbania o siebie.
Odcinek 1. – „Czy czeka nas mieszkaniowa rewolucja?”
Odcinek 2. –„Czy czeka nas zakupowa rewolucja?”
Odcinek 3. – „Co przynosi rozwój medycyny?”
Kolejne materiały będą udostępniane na naszym kanale YouTube, Facebooku oraz stronie stworzonej z okazji 25-lecia firmy, na której podsumowujemy przeszłość, koncentrujemy się na tym, co dzieje się dziś, a także spoglądamy w stronę przyszłości – i właśnie 2040 roku. Dodatkowo odcinki można obejrzeć w specjalnej sekcji na stronie Wirtualnej Polski, dostępnej pod adresem https://wczorajijutro.wp.pl/.
Program „Wczoraj & Jutro” stanowi rozwinięcie naszego projektu „Człowiek 2040”, stworzonego z okazji 25-lecia T‑Mobile. Ten jubileusz to moment, w którym operator chce nie tylko podsumować cyfrową transformację Polski, ale też zastanowić się, w którym kierunku będzie zmierzał rozwój technologii i jak wpłynie na życie Polek i Polaków. Nowy format stanowi lifestyle’ową odsłonę projektu, która za sprawą swojej przystępnej formy skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Za koncepcję kreatywną serii „Wczoraj & Jutro” odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication, realizacją programu zajęło się zaś 24/7Studio.