Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard w Warszawskim Metrze
Ströer uruchamia Digital Metroboard – nową sieć cyfrowych nośników reklamowych w przestrzeni Warszawskiego Metra. Zainstalowane na peronach stacji II linii wielkoformatowe ekrany będą emitowały reklamy od stycznia.
Digital Metroboard to sieć ekranów o przekątnej 138 cali rozmieszczonych na peronach II linii Warszawskiego Metra. Na każdej stacji zainstalowano od 2 do 6 ekranów emitujących obraz FULL HD. Nowy produkt wzmacnia ofertę Ströer w segmencie Digital Out of Home, obejmującą obecnie sieć Infoscreen na pierwszej linii metra, ekrany StröerTV w wagonach oraz nośniki AdWalk na dworcach w Krakowie i Wrocławiu.
„Wyróżnikiem Digital Metroboard jest umieszczenie ekranów w zamkniętej, wyjątkowo atrakcyjnej estetycznie i uporządkowanej przestrzeni, gdzie nic nie konkuruje o uwagę odbiorcy. To jedyne nośniki na peronach, więc nasi klienci mają pewność, że przez 3 minuty oczekiwania na pociąg metra ich przekaz reklamowy nie będzie zakłócony i skutecznie dotrze do ponad 200 tysięcy pasażerów II linii” – mówi Andrzej Magdziak, Prezes Zarządu Ströer Polska.
Od stycznia emisja reklam rusza na 7 stacjach – od stacji Rondo Daszyńskiego do stacji Dworzec Wileński. W następnych miesiącach Ströer planuje uruchomienie systemu na nowo otwierających się stacjach. Docelowo sieć ma objąć wszystkie lokalizacje na II linii metra.
„Przykładamy ogromną wagę do rozwoju oferty w warszawskim metrze ponieważ to przestrzeń stale zwiększająca swój potencjał – liczba pasażerów rośnie co roku, a spodziewamy się, że ten trend przyśpieszy wraz z otwieraniem kolejnych stacji” – dodaje Andrzej Magdziak.
Digital Metroboard to kolejny produkt reklamowy, który powiększa w tym roku ofertę Ströera. W marcu do oferty firmy trafiło ponad 400 nośników Citylight na przystankach w Poznaniu oraz 140 w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym. Stale rozwijana jest też ogólnopolska oferta nośników typu Backlight Premium oraz nowoczesnych, oświetlanych słupów reklamowych w Warszawie.