Internet & Gry - Reklama

STS rusza z kampanią na mundial (wideo)

STS – największy bukmacher w Polsce – rozpoczyna kampanię reklamową związaną z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej w Rosji. Działania obejmują internet, prasę oraz telewizję. Spoty są emitowane od końca maja w wybranych kanałach sportowych oraz w internecie. Kampania online prowadzona jest na największych portalach, w tym na interaktywnych platformach rozrywkowych.
 

 
Mistrzostwa Świata w piłce nożnej to kluczowe wydarzenie sportowe dla STS w tym roku. W związku z tym zaplanowaliśmy specjalne działania marketingowe. Komunikację koncentrujemy wokół naszych najważniejszych promocji. W jednej z nich pula nagród gotówkowych wynosi 1 000 000 mln zł. W najbliższym czasie informować będziemy o kolejnych akcjachmówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Kampania STS opiera się również o działania sponsorskie bukmachera. Spółka w marcu poinformowała o nowej, rozszerzonej umowie z PZPN, która będzie obowiązywać od sierpnia br. do 2022 roku. Na jej mocy bukmacher będzie posiadał tytuł oficjalnego sponsora polskiej reprezentacji. Współpraca obejmuje również działania z kadrą kobiecą oraz młodzieżową U21. STS z drużyną narodową związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 roku.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa czy KSW oraz innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu – jest oficjalnym bukmacherem Polskiej Ligi Esportowej i sponsorem Pawła ‘innocenta’ Mocka – jednego z najlepszych polskich esportowców. Z inicjatywy STS powstała również fundacja Sport Twoją Szansą, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.
W planowanie i zakup mediów zaangażowany jest dom mediowy Blueway Com. Spot przygotował dom produkcyjny Digital35.
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *