Internet & Gry - Reklama

STS z kolejnym spotem reklamowym (wideo)

STS – największy bukmacher w Polsce – ruszył z kolejną odsłoną, trwającej od września, kampanii reklamowej. Odnosi się ona do aktywności sponsorskiej STS, prowadzonej na rzecz klubów sportowych z różnych dyscyplin. Spot jest emitowany od 27 listopada br. we wszystkich telewizyjnych kanałach sportowych oraz przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich.

 

Spot jest emitowany również w internecie. Działania online obejmują największe polskie portale, w tym interaktywne platformy rozrywkowe.

Najnowszy spot pokazuje jak wiele projektów na rzecz całego rodzimego sportu prowadzi STS. Za sprawą najnowszej kampanii utrwalamy wizerunek STS jako największego prywatnego sponsora polskiego sportu i bukmachera zaangażowanego w inicjatywy na rzecz kibiców, bez względu na ich barwy klubowe mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

 

 

Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Anwilu Włocławek, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa czy KSW oraz innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu – jest oficjalnym bukmacherem Polskiej Ligi Esportowej i sponsorem Pawła ‘innocenta’ Mocka oraz Damiana „Nervariena” Ziaji. Z inicjatywy STS powstała również fundacja Sport Twoją Szansą, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com. Spot przygotował dom produkcyjny Digital35.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *