Styl Polaków według miesięcznika „Logo”
W najnowszym, kwietniowym wydaniu miesięcznika „Logo”, które ukaże się jutro – w piątek, 30 marca br., redakcja przedstawi wyniki wielkiego ogólnopolskiego badania dotyczącego stylu polskich mężczyzn. Jego prezentacja to wstęp do pierwszego w historii magazynu plebiscytu na najlepiej ubranego Polaka 2018 roku.
Magazyn „Logo” jako pierwszy przeprowadził kompleksowe i rozbudowane badanie na próbie aż 1 000 polskich mężczyzn. Redakcja chciała dokładnie sprawdzić, jak ubierają się Polacy i jak trendy lansowane przez projektantów mają się do rzeczywistości. W kwietniowym wydaniu miesięcznika redakcja zachęci czytelników do zapoznania się z wynikami badania, zweryfikowania ich z zawartością własnej szafy i wyciągnięcia wniosków.
Badanie zapowiada wielki plebiscyt miesięcznika „Logo” na najlepiej ubranego Polaka 2018 roku połączony z poradnikiem dress code’u dla mężczyzn. Od wydania majowego przez sześć kolejnych miesięcy redakcja będzie prezentować kandydatów w kategoriach: styl sportowy, styl outdoorowy, styl casualowy, styl smart casual, styl biznesowy i styl formalny. Plebiscyt ma również za zadanie zainspirować czytelników, poradzić im, jak się ubierać oraz pokazać, co jest modne i pożądane.
Wybór zwycięzcy plebiscytu będzie zależeć do kapituły, w skład której wejdą przedstawiciele redakcji magazynu oraz przedstawiciel sponsora – firmy Tissot Polska. Swoje głosy będą mogli również oddać czytelnicy, dla których przygotowano atrakcyjne nagrody. Więcej o plebiscycie: www.najlepiejubranipolacy.pl
Kwietniowe wydanie „Logo” ukaże się na rynku w odświeżonej formule: – Postanowiliśmy wyraźnie wyodrębnić pięć głównych działów: „Styl”, „Pasje”, „Techno”, „Kariera” i „Moto”. Mamy więcej pięknych, mocnych, otwarciowych zdjęć. Wydłużyliśmy pierwszą część magazynu, w której znalazło się miejsce dla naszych felietonistów. No i wreszcie – jest zdecydowanie więcej do czytania, bo tego chcieli od nas nasi czytelnicy – mówi o zmianach Marcin Kasprzak, redaktor naczelny.
W magazynie pojawią się nowi autorzy: o motoryzacji z elementami futurologii będzie pisał Artur Włodarski, o stylu – Michał Kędziora, czyli bloger Mr Vintage, który cieszy się dużym autorytetem wśród mężczyzn w Polsce. Od maja br. do grona felietonistów dołączy znany z YouTube’a Radek Kotarski.
Ponadto w kwietniowym numerze „Logo” czytelnicy znajdą rozmowę prosto z Turynu z bramkarzem reprezentacji Polski Wojciechem Szczęsnym, raport motocyklowy, test samochodów hybrydowych, relację ze strzelania z AK-47, poradnik, jak zmienić pracę oraz przegląd ubrań piłkarzy.
Wydanie wesprze promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), w kinach sieci Helios oraz na nośnikach reklamy wewnętrznej i zewnętrznej. Kampanię przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.