Sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego
Mikołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat i Polsat Media okazał się po raz kolejny wielkim sukcesem tej charytatywnej akcji. W tym roku obejrzało go ponad 3,1 miliona widzów (niemal ¼ widzów którzy mieli w tym czasie włączony telewizor w domu lub inny ekran poza domem*). Ich obecność przełożyła się na kwotę ponad 2,13 mln zł, która trafi do podopiecznych Fundacji Polsat.
Od 22 lat akcja ma jeden cel wspierać dzieci w potrzebie. W specjalnym bloku reklamowym emitowane są reklamy, z których dochód przekazywany jest na pomoc najmłodszym.
- W imieniu Fundacji Polsat z całego serca dziękuję wszystkim widzom, którzy wspierają nas oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Ten gest to coś więcej niż udział w akcji charytatywnej to dowód ogromnej empatii i solidarności. Dzięki Wam możemy codziennie pomagać dzieciom w leczeniu, rehabilitacji i walce o zdrowie i życie. – podkreśla Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się:
Allegro Sp. z o.o., Amazon Europe Core SARL – PL, Andreas Stihl Sp. z o.o., Apart Sp. z o.o., Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Erste Group Bank AG, Henkel Polska Sp. z o.o., ING Bank Śląski S.A., Jeronimo Martins Polska S.A., LOreal Polska Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert S.A., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Netia S.A., Oponeo.pl S.A., Orlen S.A., P4 Sp. z o.o., Pepco Poland Sp. z o.o., PKO BP S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, Tarczyński S.A., Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.
Ich wsparcie pozwala Fundacji Polsat nie tylko finansować rehabilitację dzieci, ale także remontować i wyposażać placówki medyczne, edukacyjne i opiekuńcze w całej Polsce.
Misją Fundacji Polsat jest ratowanie zdrowia i życia najmłodszych. W ciągu 29 lat swojej działalności pomogła blisko 45 000 dzieciom, wsparła ponad 2 700 placówek, przekazała blisko 320 000 000 zł na pomoc dzieciom w ich walce o lepsze życie.
* całkowita liczba osób przed telewizorami w kwadransie 18:45:00 a 18:58:59 wyniosła ponad 12,6 miliona. Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.
foto, źródło. Polsat
