BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Sukces TTV po starcie ramówki!

Stacja TTV może pochwalić się imponującymi wynikami oglądalności swoich programów po starcie wiosennej ramówki, a flagowe formaty znalazły się w czołówce najchętniej oglądanych programów w swoich pasmach!

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Sukcesem cieszy się program “BACK TO SCHOOL. Prawdziwy egzamin”, który osiągnął solidny wynik średniego udziału w rynku na poziomie 3,6%. Szczególnie wysoką oglądalność program zanotował w grupie 16-49 (5,6%) oraz 20-54 (5,1%).

      Niezwykły wzrost oglądalności odnotowało również “Życie na Kredycie”, który 6 marca i 13 marca 2025 roku przyciągnął rekordową liczbę widzów. Program zyskał 68,2% wzrostu SHR% w porównaniu do poprzedniego roku, co czyni go jednym z najchętniej oglądanych programów na TTV.

      Z kolei program “Damy i Wiesniaczki.PL” zanotował 21,4% wzrostu SHR% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

      Program “Kanapowcy” to kolejna produkcja, która w nowym sezonie zyskała na popularności. Średnia oglądalność wzrosła o 10,3% w porównaniu do roku ubiegłego, a udział w rynku dla programu wyniósł aż 4%, co stanowi wyraźny wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Czołowe grupy wiekowe, takie jak 16-49 i 20-54, również zanotowały wzrosty.

      foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *