BadaniaInternet & Gry - Reklama

„Super Express” w czołówce najbardziej angażujących mediów na YouTubie

„Super Express” znalazł się na 2. miejscu w rankingu najbardziej angażujących kanałów mediów na YouTubie.

 

Kanał „Super Expressu” osiągnął wynik 39,4 mln wyświetleń, ustępując jedynie Kanałowi Zero (44,9 mln). Trzecie miejsce zajęła TV Republika z wynikiem 33,6 mln.

Tym samym „Super Express” został najwyżej sklasyfikowanym kanałem wśród tradycyjnych wydawców i nadawców medialnych, wyprzedzając m.in. Polsat, Wirtualną Polskę, TVP Sport, TVN i Polsat News.

 

 

W jesiennej ramówce wideo „Super Express” przygotował aż 14 formatów wideo, tygodniowo emituje 24 premierowych odcinków. Wśród najpopularniejszych pozycji są „Express Biedrzyckiej”, „Dudek o polityce”, „Debata Super Expressu. STARCIE”, „Nocna Zmiana”, „Alfabet Millera”, „Poranny Ring”, „Risercz”, „Rozjazd” i „Pokój Zbrodni”.

Ranking przygotował Instytut Monitorowania Mediów. Zestawienie obejmuje okres od 1 do 14 września 2025 roku i powstało na podstawie łącznej liczby wyświetleń.

foto, źródło. Grupa ZPR Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *