Świąteczna oferta platformy nc+ (wideo)
Kampania reklamowa
Nowe świąteczne oferty nc+ wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, stacjach radiowych, mediach online i punktach sprzedaży nc+. Spot telewizyjny jest kontynuacją poprzedniej odsłony kampanii, w której bohaterowie planowali skok rabunkowy, odwlekany ze względu na ciekawe transmisje sportowe, które każdy z członków gangu chciał obejrzeć danego dnia. W obecnej odsłonie kampanii bohaterowie ukrywają się przed pościgiem i zostają zaskoczeni przez Mikołaja, który na życzenie jednego z nich przyniósł w prezencie największą paczkę filmów i seriali od nc+ na święta.
Za kreację spotów telewizyjnych odpowiada agencja Havas Warsaw. Spoty wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro. Komunikację online oraz stronę docelową kampanii https://ncplus.pl/filmy-i-seriale-w-ncplus przygotował dział digital marketingu platformy nc+ we współpracy z Havas Warsaw. Media do kampanii całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Dedykowana strona z ofertą świąteczną nc+: https://ncplus.pl/filmy-i-seriale-w-ncplus